Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Słodycze i przekąski

Mondelez podnosi ceny, a sprzedaż rośnie. Konsumenci przywykli do inflacji?

  • Autor: Agata Kinasiewicz
  • Data: 07-02-2023, 11:07
Mondelez, największy na świecie producent przekąsek, odnotował wyniki lepsze od oczekiwań w trzecim kwartale 2022 r. Mimo, że firma podniosła ceny produktów, aby ograniczyć wpływ inflacji na swój biznes, konsumenci przełknęli nie tylko słodycze, ale także podwyżki.
Mondelez podnosi ceny, a sprzedaż rośnie. Konsumenci przywykli do inflacji?
Produkty Mondelez mimo wzrostu cen cieszą się dużą popularnością/ fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Inflacja i wyższe koszty produkcji zmuszają koncerny spożywcze do podnoszenia cen. O ile drobni producenci nie zawsze mogą sobie na to pozwolić, aby nie stracić kontraktów z sieciami handlowymi, największe firmy podnoszą ceny i zapowiadają to wprost.

Podwyżki cen swoich produktów zapowiedziała ostatnio firma Nestle. Wcześniej ceny podniósł Mondelez. Jednak nie tylko nie pogorszyło to wyników finansowych firmy, ale zwiększyło wartość sprzedaży netto.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!