Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

Mondelez: stawianie na marki lokalne jednym z trendów na rynku słodyczy

  • Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
  • Data: 08-02-2021, 11:18
– Nasz raport State of Snacking pokazuje, że 88% ludzi na świecie podczas pandemii je więcej (46%) lub tyle samo (42%) przekąsek co wcześniej. Co więcej, rola przekąsek w ostatnim roku się zmieniła. Ludzie przebywając w domach, niejednokrotnie traktowali je jako oderwanie myśli od kłopotów z życia zawodowego i prywatnego a także sposób na nawiązanie kontaktu z innymi. Natomiast co cieszy, to fakt, że konsumenci są bardziej uważni, patrzą na jakość przekąsek, kontrolują ilość i wielkość zjadanych porcji – powiedział w rozmowie z nami Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.
Mondelez: stawianie na marki lokalne jednym z trendów na rynku słodyczy
Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie / fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Marcin Dobrock w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl opowiedział m.in. o trendach na rynku słodyczy, które były widoczne w 2020 roku oraz jak mogą one ewoluować w latach kolejnych.

– Nielsen ostatnio pokazał, że zdecydowana większość konsumentów sporo straciła przez pandemię m.in. pod względem finansowym. Te osoby będą poświęcać więcej uwagi produktom, m.in. sprawdzając, czy cena jest adekwatna do jakości. I to będzie ważne przez kolejne lata, bo cena musi iść w parze z jakością oferty – ocenił.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (3)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • PO 2021-02-08 21:04:39

    Proponuje postawić na markę Alpan Gold u mocniej wejść w rynek czekolad twardych gorzkich 😀

    Odpowiedz
  • Dany 2021-02-09 10:21:11

    Skoro uśmiechniętego Pana cieszy to, że ludzie zwracają uwagę na to, co jedzą, to kiedy Mondelez przestanie pchać olej palmowy do swoich wyrobów? I kiedy powróci do tradycyjnej receptury Prince Polo, które zostało zniszczone przez ten międzynarodowy koncern?

    Odpowiedz
  • Zenior 2021-03-13 23:36:14

    Piękna strategia - najpierw zniszczyć sprawdzone produkty na rzecz wymysłów typu Oreo, a później na nie stawiać.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!