Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez: stawianie na marki lokalne jednym z trendów na rynku słodyczy

– Nasz raport State of Snacking pokazuje, że 88% ludzi na świecie podczas pandemii je więcej (46%) lub tyle samo (42%) przekąsek co wcześniej. Co więcej, rola przekąsek w ostatnim roku się zmieniła. Ludzie przebywając w domach, niejednokrotnie traktowali je jako oderwanie myśli od kłopotów z życia zawodowego i prywatnego a także sposób na nawiązanie kontaktu z innymi. Natomiast co cieszy, to fakt, że konsumenci są bardziej uważni, patrzą na jakość przekąsek, kontrolują ilość i wielkość zjadanych porcji – powiedział w rozmowie z nami Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.

Mondelez: stawianie na marki lokalne jednym z trendów na rynku słodyczy
Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie / fot. materiały prasowe

Marcin Dobrock w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl opowiedział m.in. o trendach na rynku słodyczy, które były widoczne w 2020 roku oraz jak mogą one ewoluować w latach kolejnych.

– Nielsen ostatnio pokazał, że zdecydowana większość konsumentów sporo straciła przez pandemię m.in. pod względem finansowym. Te osoby będą poświęcać więcej uwagi produktom, m.in. sprawdzając, czy cena jest adekwatna do jakości. I to będzie ważne przez kolejne lata, bo cena musi iść w parze z jakością oferty – ocenił.

– Kolejnym trendem jest, jak np. Łakotki, które niekoniecznie były priorytetem przed pandemią, a zyskały na popularności. Tego typu marki będą wybierane przez konsumentów w tych czasach, kiedy to grozi nam recesja, a ludzie są niepewni swojej pracy i patrzą dwa razy na to, ile pieniędzy jest w portfelu, zanim się je wyda. Dlatego produkty korzystne cenowo będą popularne – dodał. 

– I ostania kwestia, czyli wiedza, która jest kluczowa. Wierzę, że nie ma złych produktów, tylko są złe diety. Nasze produkty w większości są o przyjemności. Ale mamy naszą społeczną odpowiedzialność i staramy się wspierać konsumentów w dokonywaniu świadomych wyborów żywieniowych. Odpowiednio znakujemy nasze produkty, zmniejszamy ich kaloryczność czy wielkość proponowanych porcji. Ale nie zapominamy czego konsumenci oczekują od nas – oni chcą nadal słodkiej czekolady i tego, żebyśmy nie zmieniali ich ulubionych produktów, które znają od lat – podsumował dyrektor zarządzający Mondelez Polska.

Czytaj więcej w strefie premium: Biznes Mondelez w Polsce nadal rośnie (wywiad)

Zacznij sprzedawać produkty spożywcze w sieci - wypróbuj serwis Giełda Rolna

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Marcin Dobrock RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • PO 2021-02-08 21:04:39
    Proponuje postawić na markę Alpan Gold u mocniej wejść w rynek czekolad twardych gorzkich 😀
  • Dany 2021-02-09 10:21:11
    Skoro uśmiechniętego Pana cieszy to, że ludzie zwracają uwagę na to, co jedzą, to kiedy Mondelez przestanie pchać olej palmowy do swoich wyrobów? I kiedy powróci do tradycyjnej receptury Prince Polo, które zostało zniszczone przez ten międzynarodowy koncern?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.7.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!