Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez zwiększa wydatki na reklamę

Do 2018 roku Mondelez zamierza zwiększyć wydatki na reklamę do 10 proc. przychodów. Obecnie wynoszą one 8 proc. Firma planuje także rozwój działalności e-commerce.W ciągu 5 lat sprzedaż internetowa Mondelez ma wzrosnąć do 1 mld z dzisiejszych 100 mln dolarów.

Mondelez zwiększa wydatki na reklamę
Fot. www.mondelezinternational.eu

Plany koncernu wyjawił Mark Clouse, dyrektor Mondelez International ds. wzrostu. 

Clouse przyznał także, że Mondelez planuje w ciągu najbliższych pięciu lat zdecydowanie zwiększyć udział zdrowych przekąsek poniżej do 200 kalorii, z mniejszą zawartością sztucznych dodatków.

Zdaniem Marka Clousea proponowane zmiany mają przyczynić się do pełnego wykorzystania potencjału wzrostu. 

Jak informuje Reuters Mondelez koncentruje się obecnie na poprawie marży poprzez istotne zmniejszanie kosztów. Firma przeprowadza obecnie plan, który ma zredukować koszty o 3 mld dolarów do końca 2018 roku. Jednym z jego elementów jest m.in. zwiększenie wydajności otwieranych zakładów produkcyjnych. Oszczędność mają się przełożyć na szybszy wzrost sprzedaży.

Na początku lipca w wyniku połączenia Mondelez i Douwe Egberts powstała spółka joint-venture Jacobs Douwe Egberts.

Analitycy spekulują, że Mondelez może ponownie połączyć  z koncernem Kraft. W wyniku takiego połączenia powstałaby duża grupa o łącznych przychodach rzędu 63 mld dolarów.

Do października 2012 r. obie firmy funkcjonowały razem jako jeden podmiot o nazwie Kraft Foods Inc. W wyniku dokonanego podziału powstały dwa przedsiębiorstwa - Mondelez International specjalizujące się w produkcji przekąsek oraz słodyczy, a także Kraft Foods Group specjalizujący się w pozostałych segmentach rynku, a także produkcji napoi. 

Obecnie produkty Mondelez International są obecne w 165 krajach na całym świecie. W ubiegłym roku dochody firmy wyniosły 34 mld dolarów. W Polsce koncern zatrudnia ok. 3200 pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mondelez International RSS ALERT    /    Kraft Foods RSS ALERT    /    Douwe Egberts RSS ALERT    /    Jacobs Douwe Egberts RSS ALERT    /    Mark Clouse RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!