Na rynku zdrowych przekąsek dominują marki własne sieci i dużych koncernów
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 05-05-2016, 11:39

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- W każdej z kategorii produktów private label stanowi 30 proc. lub więcej sprzedaży. Dodatkowo, istotną część rynku stanowią artykuły sprzedawane na wagę w hipermarketach i dyskontach – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Grauer.
- Z kolei w produktach wysokoprzetworzonych wiodącą rolę odgrywają marki międzynarodowych koncernów spożywczych, takich jak Nestle czy Kraft – dodaje dyrektor w KPMG.
komentarze (2)
Rzeczywiście Atlanta ma tu wiele do dodania...
Odpowiedzbatony musli nie są zdrową przekąską, w składzie głównie cukier lub syrop glukozowo-fruktozowy, poza tym olej palmowy
Odpowiedz