Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

Na rynku zdrowych przekąsek dominują marki własne sieci i dużych koncernów

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-05-2016, 11:39
Na rynku zdrowych przekąsek produkty nisko lub nieprzetworzone zdominowane są przez marki własne sieci handlowych, zaś produkty wysokoprzetworzone zdominowane są przez marki dużych koncernów – ocenia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor w firmie doradczej KPMG.
Na rynku zdrowych przekąsek dominują marki własne sieci i dużych koncernów
Rynek zdrowych przekąsek w Polsce wygenerował w 2015 r. 1,2 mld zł obrotu fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- W każdej z kategorii produktów private label stanowi 30 proc. lub więcej sprzedaży. Dodatkowo, istotną część rynku stanowią artykuły sprzedawane na wagę w hipermarketach i dyskontach – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Grauer.

- Z kolei w produktach wysokoprzetworzonych wiodącą rolę odgrywają marki międzynarodowych koncernów spożywczych, takich jak Nestle czy Kraft – dodaje dyrektor w KPMG.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Klick 2016-05-06 13:45:18

    Rzeczywiście Atlanta ma tu wiele do dodania...

    Odpowiedz
  • EE 2016-05-06 15:01:43

    batony musli nie są zdrową przekąską, w składzie głównie cukier lub syrop glukozowo-fruktozowy, poza tym olej palmowy

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!