Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Nestlé z mieszanymi wynikami po pierwszym kwartale 2020 r.

Nestlé skorzystało z ograniczeń wywołanych przez Covid-19. Konsumenci kupowali produkty z dłuższym terminem przydatności do spożycia, co spowodowało 4,3-proc. wzrost sprzedaży organicznej. Wyższą sprzedaż obserwowano wszędzie, z wyjątkiem rynków rozwijających się i Azji: w Chinach nastąpił nawet dwucyfrowy spadek sprzedaży z powodu pandemii. Na dojrzałych rynkach wzrost organiczny osiągnął 7,4 proc., podczas gdy na rynkach wschodzących sprzedaż poprawiła się tylko o 0,5 proc. Ceny sprzedaży tymczasowo spadły o 0,4 proc., głównie z powodu promocji wprowadzonych w Ameryce Północnej.

Efekty walutowe oraz niedawna sprzedaż Skin Health oraz segmentu branży lodów w Stanach Zjednoczonych silnie wpływają również na szwajcarską grupę: te dezinwestycje zmniejszyły sprzedaż o 4,7%, powodując spadek całkowitej sprzedaży grupy o 6,2% do 20,8 miliarda franków szwajcarskich (20 miliardów euro). Efekty walutowe spowodowały spadek sprzedaży o 5,8%.

Niemniej jednak grupa uważa, że ​​jest i pozostanie odporna.

Czytaj więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    FMCG RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    wyniki Nestle RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.154.129
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!