Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nestle i Ferrero z większymi wydatkami na reklamę telewizyjną w Polsce w styczniu

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-02-2019, 11:19
Nestle i Ferrero zwiększyły w styczniu 2019 roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w porównaniu z takim samym okresem roku 2018 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.
Nestle i Ferrero z większymi wydatkami na reklamę telewizyjną w Polsce w styczniu
fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero wyniosły w styczniu 2019 roku 31,91 mln zł wobec 21,34 mln zł w takim samym okresie 2018 roku i wobec 29,84 mln zł w grudniu 2018 roku.

Natomiast wydatki brutto na reklamę telewizyjną koncernu Nestle wzrosły w styczniu 2019 roku do 35,03 mln zł z 32,49 mln zł w takim samym okresie 2018 roku i wobec 55,98 mln zł w grudniu 2018 roku.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!