Nestle i Ferrero zwiększyły w marcu wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce
Nestle i Ferrero zwiększyły w marcu 2019 roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w porównaniu z takim samym okresem roku 2018 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną koncernu Nestle wzrosły w marcu 2019 roku do 78,24 mln zł z 61,85 mln zł w takim samym okresie 2018 roku i wobec 35,03 mln zł w styczniu 2019 roku.
Natomiast wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero wyniosły w marcu 2019 roku 70,38 mln zł wobec 61,88 mln zł w takim samym okresie 2018 roku i wobec 31,91 mln zł w styczniu 2019 roku.
Według wcześniejszych danych firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero w pierwszym półroczu 2018 roku wzrosły do 283,2 mln zł z 240 mln zł w takim samym okresie 2017 roku, a wydatki Nestle wyniosły w pierwszym półroczu 2018 roku 289 mln zł wobec 288 mln zł rok wcześniej.
Z kolei w całym 2017 roku wydatki na reklamę telewizyjną Ferrero wyniosły 524,4 mln zł wobec 373,2 mln zł w 2016 roku, zaś wydatki brutto na reklamę telewizyjną Nestle wzrosły w 2017 roku niemal do 667 mln zł z 548,4 mln zł w 2016 roku.
Nielsen zaznacza, że podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.