Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Nestle w Polsce stosuje wyłącznie jaja z chowu bezklatkowego

Firma Nestle poinformowała, że w Europie, w tym w Polsce, stosuje jaja pochodzące wyłącznie z chowu bezklatkowego. W ramach dalszego zaangażowania na rzecz dobrostanu zwierząt, Nestle przyłączyła się też do apelu do decydentów Unii Europejskiej o wprowadzenie zakazu hodowli klatkowej kur.

Nestle w Polsce stosuje wyłącznie jaja z chowu bezklatkowego
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 24-03-2021, 15:33

Nestlé wspólnie z fundacją Compassion in World Farming oraz wiodącymi firmami spożywczymi wezwało decydentów Unii Europejskiej do rezygnacji ze stosowania klatek w hodowli zwierząt, poczynając od kur niosek.

Apelujący podkreślają, że systemy bezklatkowe zapewniają zwierzętom znacznie lepszą jakość życia, i zauważają, że dokonano znacznego postępu w przechodzeniu na tego typu rozwiązania.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Jesteśmy dumni, że w naszych produktach spożywczych w Europie wykorzystujemy jaja pochodzące wyłącznie z chowu bezklatkowego. W pełni popieramy apel Compassion in World Farming o zaprzestanie stosowania klatek w hodowli kur niosek – mówi Magdi Batato, Wiceprezes i Dyrektor Operacyjny Nestlé. 

Inspiracją do wspólnego apelu stała się europejska inicjatywa obywatelska „End the Cage Age”, wzywająca do zniesienia hodowli klatkowych w całej Europie. W 2018 roku wsparło ją ponad 170 europejskich organizacji pozarządowych – zebrano wówczas 1,4 miliona zweryfikowanych podpisów. Była to pierwsza udana europejska akcja obywatelska na rzecz poprawy warunków zwierząt hodowlanych.

W Europie Nestlé wykorzystuje około 4500 ton jaj rocznie w produktach swoich marek spożywczych, w tym majonezach Winiary i Thomy oraz w niektórych produktach wegetariańskich z portfolio Garden Gourmet.

Globalny cel firmy obejmuje korzystanie do 2025 roku jaj pochodzących wyłącznie z chowu bezklatkowego we wszystkich produktach spożywczych na świecie, a także dalsze dążenie do poprawy dobrostanu zwierząt hodowlanych.

Magdi Batato z Nestlé dodaje, że firma jest gotowa do dalszego wspierania branży we wprowadzaniu zmian.

-Wraz z organizacjami społecznymi, hodowcami i klientami będziemy nadal poprawiać dobrostan zwierząt hodowlanych, wspierając postęp w tym obszarze i współtworząc najwyższe standardy pozyskiwania surowców do produkcji spożywczej w całym naszym łańcuchu dostaw - mówi.

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Nestle RSS ALERT    /    jaja z wolnego wybiegu RSS ALERT    /    jaja z chowu bezklatkowego RSS ALERT    /    jaja RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.240.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!