Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Niespotykany wynik: w ubiegłym roku segment lodów dziecięcych wzrósł aż o 90 proc.

  • Autor: opr. RW
  • Data: 16-05-2022, 16:15
Unilever zaprezentował nowe portfolio lodów dla dzieci marki Algida. We współpracy z marką Disney powstała seria lodów inspirowanych postaciami m.in. ze Star Wars czy Avengers (Marvel). Wszystkie produkty zostały opracowane zgodnie z wewnętrznymi standardami żywienia w oparciu o wytyczne WHO.
Niespotykany wynik: w ubiegłym roku segment lodów dziecięcych wzrósł aż o 90 proc.
Nowe lody Algida z postaciami z filmów Disneya

Lody dziecięce są najszybciej rosnącym segmentem lodów wśród marek Unilever. W 2021 roku segment ten wzrósł aż o 90% pod względem wartości i o 70% pod względem wolumenu sprzedaży. Mając to na uwadze, firma konsekwentnie rozwija tę kategorię produktów.

Daria Ładocha ambasadorką kampanii

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Odpowiedzialność towarzyszy marce Algida na każdym etapie w procesie produkcji i sprzedaży lodów dziecięcych takich jak marka X-Pop, lody Twister z nowością Twister Phoenix, a także innowacji Algida z licencją Disney. Wszystkie lody z portfolio lodów dziecięcych powstają zgodnie ze standardami żywienia Unilever przygotowanymi w oparciu o wytyczne WHO. W praktyce oznacza to, że każdy produkt zawiera mniej niż 110 kalorii i 12 gramów cukru oraz poniżej 3 gramów tłuszczów nasyconych na porcję. Lody nie mają sztucznych barwników.

Do produkcji wykorzystywane są substancje barwiące pochodzenia naturalnego, aromaty i soki owocowe. Na wszystkich lodach dla dzieci i materiałach POS Algidy umieszczone jest logo RMFK (responsibly made for kids), by ułatwić rodzicom i opiekunom ich identyfikację. Algida nie tworzy też ani nie kieruje komunikatów do dzieci poniżej 16. roku życia – ani w mediach tradycyjnych ani w cyfrowych. Ambasadorką kampanii została Daria Ładocha, coach żywieniowy, dziennikarka, a prywatnie mama.

Kultowe postacie Disneya na lodach Algida

W 2022 r. Algida ma rozbudowaną ofertę nowości w portfolio dziecięcym z kultowymi postaciami Disneya – zarówno w lodach impulsowych, jak i multipackach, a także po raz pierwszy w segmencie familijnym.

Kampania „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach” będzie wspierana komunikacją mediową i współpracą influencerską. Za kreację, koncept kreatywny oraz kampanię w mediach społecznościowych odpowiada agencja Advalue. Za działania media relations oraz współpracę z influencerami agencja Made in PR. Za planowanie
i zakup mediów dom mediowy Mind Share.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!