Nisza może być masowa? Producent Super Krówki rozwija eksport i portfolio produktów
Młoda polska spółka Me Gusto kierowana przez Iwonę Kasicę rozpycha się ze 'zdrowszymi' słodyczami od Japonii po Wielką Brytanię. Przekonuje, że nisza może być masowa - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Słodycze, które są ekologiczne, wegańskie, bezglutenowe i ze zdrowszych zamienników, nie muszą być niszą - przekonywała dwa lata temu na łamach „PB” Iwona Kasica, gdy debiutowała na rynku z nowym biznesem - Me Gusto. Firma zaczęła od produkcji krówek i kremów pod szyldem Super Krówka, a teraz w ofercie ma też czekolady, bakalie i płatki śniadaniowe.
Z wcześniejszym biznesem — spółką Nowe, która produkowała zapachy do pomieszczeń i samochodów m.in. pod szyldem Pachnąca Szafa — menedżerka weszła m.in. do należącej do amerykańskiego Walmarta Asdy w Wielkiej Brytanii. Z obecnym właśnie powtarza ten scenariusz, ale na znacząco większą skalę.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Oprócz debiutu w Asda i wysyłek do Japonii i Islandii, produkty spółki są obecne w dwóch sieciach w Niemczech i ponad 20 innych krajach. Iwona Kasica przyznaje, że łatwiej zaistnieć w sklepach za granicą niż w Polsce. Nad Wisłą Me Gusto zaczęło rozglądać się po kanale HoReCa. Testowo pojawi się z niektórymi produktami w kawiarniach Green Cafe Nero.
HoReCa, sklepy convenience, stacje paliw i część handlu spółka chce przekonać do płatków śniadaniowych Me Gusto - sprzedawanych w porcjach, w kubkach, gotowych do zalania.
W tym roku spółka zadebiutuje także w kolejnej kategorii słodyczy - żelkach. Lada moment wprowadzi też linię produktów bez cukru, opartych na ekologicznym erytrolu.
Więcej w "Pulsie Biznesu".


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.