Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Słodycze i przekąski

Nowa czekolada zdobywa rynek reklamowy. Ma wyjątkowy smak i aromat

W branży słodyczy reklamowych mówimy dziś o trzech wiodących trendach - ekopodejście, jakość oraz profesjonalizm – mówi Anna Garmada, CEO firmy Slodkie. - Rynek zdobywa czekolada WholeFruit, która wpisuje się w ekopodejście - dodaje.
Nowa czekolada zdobywa rynek reklamowy. Ma wyjątkowy smak i aromat
Główne trendy na rynku słodyczy reklamowych /fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Ekologia jest ważna

Pierwszy z nich to dbałość o ekopodejście i czyste etykiety. Dzisiejszy klient czyta składy i naprawdę niewiele umknie jego uwadze. Im czystsza etykieta i transparentna komunikacja w tym zakresie, tym większe zainteresowanie produktem.

Klienci patrzą także dziś na całą otoczkę firmy i podejście do środowiska. Jest to w gruncie rzeczy bardzo dobre, ponieważ producenci, chcąc nie chcąc, zaczynają przykładać do tego większą wagę niż jeszcze kilka lat temu

- uważa Anna Garmada

Polacy są wyczuleni na punkcie jakości

Drugi trend to oczywiście jakość. Z listopadowego raportu Zachowania zakupowe Polaków, przeprowadzonego na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, wynika, że konsumenci – mimo inflacji – nadal są zainteresowani wysoką jakością produktów.

Dalsza część artykułu (80%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!