Osią kampanii jest 30-sekundowy spot reklamowy, który od 28 marca można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Czesław Mozil, w hotelu, w którym odbywa się zjazd sobowtórów, spotyka Elvisa Presleya, Freddiego Mercury’ego czy Marylin Monroe. Wszyscy przyglądają mu się z zaciekawieniem, stwierdzając, że świetnie wcielił się w postać znanego muzyka. Jednak on zdecydowanie wyprowadza wszystkich z błędu – mówiąc, że jest po prostu sobą – Czesławem Mozilem.

Oprócz spotu reklamowego emitowanego w telewizji, na www.princepolo.pl od 4.04.2016 będzie prowadzony konkurs dla konsumentów „Wyraź autentyczne emocje”. Ma on zachęcić fanów marki do bycia autentycznymi na co dzień i pokazywania spontanicznych emocji.

Na potrzeby kampanii przygotowano także filmiki „Czesław Mozil w poszukiwaniu autentycznych emocji” z udziałem przypadkowych mieszkańców Warszawy.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Brain. Aktywację konsumencką realizuje agencja IQ Marketing. Zakupem mediów zajął się Carat Polska. Za działania w social media odpowiada agencja SMG Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl