Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nowy Pawełek o smaku wina, odświeżone opakowania i kampania na 30. urodziny batonika

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 27-04-2017, 11:45
Batony Pawełek od E.Wedel dostępne są na rynku już od 30 lat. Aby uczcić to wydarzenie zyskały nowe, odświeżone opakowania i urodzinowy smak w limitowanej ofercie – Wino Rosé z truskawką. Produkty te zostaną także wsparte zintegrowaną kampanią 360 stopni obejmującą działania: telewizyjne, internetowe, PR, BTL, outdoor oraz niestandardowe.
Nowy Pawełek o smaku wina, odświeżone opakowania i kampania na 30. urodziny batonika
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot, w którym Wargorr spogląda z zazdrością na imprezujących ludzi, którzy świętują 30. urodziny Pawełka. Reklamy będą emitowane od końca kwietnia przez miesiąc w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Natomiast w czerwcu zaplanowana jest emisja 15-sekundowych spotów. Poza telewizją Pawełka wesprze kampania w OOH (citylighty) oraz działania w punktach sprzedaży (POSy).

Działania komunikacyjne dedykowane marce Pawełek zyskają także szerokie wsparcie w Internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej i kanałów social media.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!