Od kwietnia kampanijne spoty telewizyjne emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kablowych, a w maju można będzie obejrzeć je w kinach. Wsparciem kampanii są reklamy prasowe. Wprowadzaniu nowego produktu na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania reklamowa w Internecie, przy czym główny nacisk położony został na media społecznościowe. Działania promocyjne kierowane są przede wszystkim do kobiet, gdyż - jak wynika z badań fokusowych przeprowadzonych przez agencję Eura7 przed startem kampanii - nowy smak szczególnie trafia w potrzeby tej grupy. 

Aby podkreślić świeżość, pierwszych na polskim rynku cukierków o smaku zielonej herbaty, Eura7 zorganizowała dla marki konkurs. Zadaniem jego uczestników jest przesłanie linków do kobiecych blogów, które pokazują świeże pomysły oraz inspirują czytelników wraz z uzasadnieniem zgłoszenia.

Za stworzenie koncepcji strategicznej i kreatywnej wprowadzenia nowego produktu na rynek oraz jego komunikację w social media odpowiada agencja interaktywna Eura7. Kampania potrwa do 30 maja.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl