Nowy spot marki Bracia Koral z Arturem Żmijewskim w roli głównej
Bracia Koral, jedna z głównych marek lodów w Polsce, z okazji 5 urodzin rozpoczyna emisję spotu reklamowego z udziałem znanego aktora filmowego i teatralnego - Artura Żmijewskiego - nowego ambasadora marki.

Bohater spotu zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień z lat dzieciństwa i beztroski, które nieodłącznie związane były z wakacjami, otaczającą̨ go przyjaźnią̨ i miłością̨ oraz lodami Koral. Nagranie zrealizowane zostało w zachwycających i sielskich krajobrazach nowosądecczyzny, która jest niezwykle bliska sercu założycieli marki.
- Kampania z udziałem Artura Żmijewskiego pojawi się również w radiu, prasie, kinie, szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii OOH oraz szeregu działań BTL.” – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.
Za kreacją spotu odpowiada Film Grupa, natomiast kampanię ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Reklama emitowana będzie w blokach reklamowych głównie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30 sekundowych oraz 8 sekundowych bilbordów sponsorskich m.in. przy głównym wydaniu Wiadomości oraz Teleexpressu w TVP.
Bracia Koral to marka obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz, powstałej w 2018 r., Smaki Dzieciństwa.
Produkty dostępne są w sprzedaży detalicznej: w opakowaniach familijnych oraz jako lody impulsowe, a także w kanałach dystrybucji HoReCa. Dodatkowo Bracia Koral jako pierwsza marka w Polsce wprowadza na polski rynek lody familijne w słoiczkach PET.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.