Oreo rozpoczyna współpracę ze Snapchatem
- Autor: Wirtualnemedia
- Data: 22-01-2019, 11:21

Kampania prowadzona jest pod hasłem "OREO People: Show Your Playful Side", a za jej przygotowanie odpowiada agencja Elvis. W ramach kampanii zabawne postacie znane jako Oreojis pojawią się na 134 mln opakowań Oreo na 28 rynkach w Europie. Klienci, którzy kupią jeden ze specjalnych pakietów ciasteczek Oreo, zostaną zaproszeni do odwiedzenia centrum kampanii Oreo People, w którym mogą wygrać nagrody, w tym spersonalizowane koszulki i bluzy Oreoji.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Czy można idealnie przedzielić ciasteczko Oreo na pół ?
-
Mondelez International wstrzymuje nowe inwestycje w Rosji
-
Milka wprowadza na rynek krem czekoladowy
-
Oreo stworzyło limitowaną edycję ciastek z Batmanem
-
Mondelez, wyniki finansowe za IV kwartał 2021 r. Pomimo spadku marż wzrosła sprzedaż
-
Mondelez znów przejmuje. Transakcja za 2 mld dolarów
-
PepsiCo na wojnie z detalistą. Niemiecka sieć nie chce podnieść cen
-
Milka wystartowała ze świąteczną kampanią
-
Krzysztof Dłużniewski - z Mondelez International do JOKR
-
Milka stworzyła Kreator Smaków
komentarze (0)