W ramach współpracy Oreo z filmem Batman konsumenci i fani obu marek będą mogli zakupić ciastka Oreo w zupełnie nowym wydaniu. Charakterystyczna podobizna Batmana w masce ukaże się zarówno na samych ciastkach jak i na opakowaniu (44g oraz 176g). Limitowana edycja Oreo dostępna jest w sklepach od początku 2022 r.

Konkurs i nagrody prosto ze świata Batmana

W ramach współpracy przez Oreo zorganizowany został konkursu nawiązujący do obu marek. Konkurs wystartował 1 lutego br. Aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolne opakowanie Oreo, zarejestrować paragon na stronie www.oreo.eu oraz zagrać w grę konkursową. Na osoby, które z sukcesem rozwiążą zadanie konkursowe w najkrótszym czasie, czekają wyjątkowe nagrody. Główną atrakcją jest wyjazd do Londynu organizowany przez Oreo.

Zwycięzca będzie miał okazję obejrzeć ekskluzywną projekcję filmu w londyńskiej siedzibie Warner Bros, zjeść posiłek w restauracji stylizowanej na film „The Batman”, a także zobaczyć oryginalny Batmobil! Na resztę wygranych czekają projektory Philips, plakaty z autografem reżysera filmu Batman, bilety do kina oraz gadżety związane z kultową postacią. 

Kampania Oreo Batman 

W ramach kampanii 360o Oreo stworzyło dedykowane ciastka z emblematem Batmana oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo, zaplanowano specjalne działania PR związane ze wsparciem w social mediach, a także współpracę z kinami z dedykowaną kopią i sampling. Wsparcie kampanii będzie miało miejsce także w digitalu poprzez promocję limitowanych produktów i zachęcanie do wzięcia udziału w konkursie.

Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za przygotowanie grafik odpowiada agencja mediowa Publicis oraz agencja reklamowa Carla Zuri. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl