Oszczędności w Cadbury. Nie wyślą nawet czekoladek na Boże Narodzenie
Mondelez International, do którego należy marka Cadbury, zamierza ciąć koszta w miejscu, którego pewnie mało kto się spodziewał. Kilka miesięcy po tym, jak wysoka przedstawicielka firmy otrzymała dużą podwyżkę, spółka zrezygnowała z rozsyłania co roku do 14 tys. emerytowanych brytyjskich pracowników Cadbury bożonarodzeniowych paczek, zawierających czekoladki i inne słodycze - podaje telegraph.co.uk.
Postanowiono, że w bieżącym roku bożonarodzeniowe paczki zostaną zastąpione voucherami o wartości 15 funtów, jednak już od 2014 roku emerytowani pracownicy Cadbury na święta nie otrzymają od firmy zupełnie nic. Dzięku temu Mondelez International ma oszczędzać 210 tys. funtów rocznie.
Tymczasem w kwietniu bieżącego roku Irene Rosenfeld, która odpowiedzialna była za przejęcie Cadbury przez Mondeleza, otrzymała podwyżkę o 31,5 proc. Jej roczne zarobki wzrosły z 14,4 mln funtów do 18,9 mln funtów.
