Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

PepsiCo odnotowało w minionym kwartale wzrost sprzedaży netto o 5,3 proc

PepsiCo przekroczyło oczekiwania, osiągając kwartalny wzrost sprzedaży o 5,3 proc., głównie za sprawą przekąsek i chipsów, które znakomicie radzą sobie w czasach epidemii  - pisze dlahandlu.pl.

PepsiCo odnotowało w minionym kwartale wzrost sprzedaży netto o 5,3 proc
PepsiCo odnotowało w minionym kwartale wzrost sprzedaży netto o 5,3 proc, fot. materiały prasowe

PepsiCo odnotowało w minionym kwartale wzrost sprzedaży netto o 5,3 proc. W sumie sprzedaż wyniosła 18,09 miliardów dolarów. Producent chipsów i napojów osiągnął również większy zysk, niż oczekiwali analitycy. Skorygowane zyski wyniosły 1,66 dolara na akcję, podczas gdy Wall Street przyjęło 1,49 dolara. Roczny zysk netto wyniósł 2,29 miliarda dolarów.

W szczególności działy przekąsek Frito-Lay i Quaker Foods osiągały dobre wyniki, odnotowując wzrost sprzedaży organicznej o 6 proc., pomimo zakończenia lockdownu. W USA koncern walczy nawet o nadążanie za popytem na nowy wariant chipsów Cheetos („makaron i ser”).

Czytaj więcej: dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PepsiCo RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    chipsy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!