PepsiCo podsumowało akcję samplingową "Lato smakuje lepiej z Lay’s"
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 24-10-2018, 11:09

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W ramach kampanii „Lato smakuje lepiej z Lay’s” agencja Brave zorganizowała road show „Lay’s Summer Studio”. W trakcie 43 wakacyjnych dni (lipiec i sierpień br.) mobilna strefa pojawiła się w 16 miastach w całej Polsce – wszędzie tam, gdzie trwała najgorętsza letnia zabawa. Lay’s Summer Studio odwiedziło m.in.: plażowiczów w Gdańsku, Władysławowie, Kołobrzegu i Jastarni, żeglarzy w Giżycku i Mikołajkach, imprezowiczów w Płocku, Warszawie i Krakowie oraz turystów w Zakopanem. W czasie akcji w ręce konsumentów trafiło ponad 240 tysięcy paczek Lay’s.
Głównym elementem strefy był kultowy żółty Volkswagen „Ogórek”, w którym każdy odwiedzający mógł spróbować swoich sił jako DJ i nagrać własny sampel muzyczny. Debiutantom pomagał profesjonalny DJ, a w Giżycku i Warszawie strefę odwiedził gość specjalny – DJ i beatboxer Dharni, który popularność w Polsce zyskał dzięki udziałowi w siódmej edycji programu „Must Be The Music”.
komentarze (0)