Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

PepsiCo podsumowało akcję samplingową "Lato smakuje lepiej z Lay’s"

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-10-2018, 11:09
16 popularnych wakacyjnych miejscowości, 43 dni eventu i ponad 240 tysięcy paczek Lay’s. Agencja Brave podsumowała największą tegoroczną akcję samplingową PepsiCo.

PepsiCo podsumowało akcję samplingową
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W ramach kampanii „Lato smakuje lepiej z Lay’s” agencja Brave zorganizowała road show „Lay’s Summer Studio”. W trakcie 43 wakacyjnych dni (lipiec i sierpień br.) mobilna strefa pojawiła się w 16 miastach w całej Polsce – wszędzie  tam, gdzie trwała najgorętsza letnia zabawa. Lay’s Summer Studio odwiedziło m.in.: plażowiczów w Gdańsku, Władysławowie, Kołobrzegu i Jastarni, żeglarzy w Giżycku i Mikołajkach, imprezowiczów w Płocku, Warszawie i Krakowie oraz turystów w Zakopanem. W czasie akcji w ręce konsumentów trafiło ponad 240 tysięcy paczek Lay’s.

Głównym elementem strefy był kultowy żółty Volkswagen „Ogórek”, w którym każdy odwiedzający mógł spróbować swoich sił jako DJ i nagrać własny sampel muzyczny. Debiutantom pomagał profesjonalny DJ, a w Giżycku i Warszawie strefę odwiedził gość specjalny – DJ i beatboxer Dharni, który popularność w Polsce zyskał dzięki udziałowi w siódmej edycji programu „Must Be The Music”.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!