Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

PepsiCo uruchomiła dwie nowe linie do produkcji słonych przekąsek w fabrykach Frito Lay w Polsce (foto)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-07-2017, 13:59
PepsiCo uruchomiła dwie nowe linie do produkcji słonych przekąsek w fabrykach Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim. Modernizacja zakładów w Polsce pozwoli firmie PepsiCo zwiększyć zdolność produkcyjną przekąsek, w tym chipsów ziemniaczanych i chrupek kukurydzianych oraz rozszerzyć zakres produkcji.
PepsiCo uruchomiła dwie nowe linie do produkcji słonych przekąsek w fabrykach Frito Lay w Polsce (foto)
fot. materiały prasowe PepsiCo

Chipsy ziemniaczane i chrupki kukurydziane produkowane w zmodernizowanych fabrykach Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim są dostarczane na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, w tym polski, czeski i słowacki.

Nowa linia do produkcji chipsów ziemniaczanych Lay’s w należącej do PepsiCo fabryce Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim uzupełni trzy działające w tym zakładzie linie produkcyjne. Pozwoli ona PepsiCo w Polsce zwiększyć moce produkcyjne o 45% rocznie. Ponadto w zmodernizowanej fabryce w Grodzisku Mazowieckim zostanie stworzonych 80 nowych miejsc pracy.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Fabryka Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim została uruchomiona w 1993 roku. W zakładzie produkowany jest szeroki wybór chipsów ziemniaczanych Lay’s, które są dostarczane na potrzeby konsumentów w Polsce, krajach bałtyckich, Czechach, Słowacji i na Węgrzech, ale także na Ukrainie, w Niemczech, Rumunii i Chorwacji. 

Nowa linia do produkcji chrupek kukurydzianych Cheetos w należącej do PepsiCo fabryce Frito Lay w Tomaszowie Mazowieckim uzupełni sześć działających w tym zakładzie linii produkcyjnych. Pozwoli ona PepsiCo w Polsce zwiększyć moce produkcyjne o 10% rocznie.

- Zakład Frito Lay w Tomaszowie Mazowieckim w ciągu ostatnich kilku lat przeszedł znaczną modernizację. Dzięki uruchomieniu nowej linii będziemy mogli oferować więcej chrupek kukurydzianych konsumentom w Polsce i innych krajach w Europie Środkowo-Wschodniej – powiedział Krzysztof Dudziński, dyrektor zakładu Frito Lay w Tomaszowie Mazowieckim, Grupa PepsiCo.

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2016 roku około 63 mld dolarów amerykańskich.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!