Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Perfetti Van Melle promuje na Helloween lizaki Chupa Chups 3D w kształcie czaszki

Zbliża się jedno z ulubionych świąt młodzieży – Halloween. Chociaż tradycja przyszła z Ameryki, w Polsce całkiem dobrze się przyjęła. Nastolatki coraz częściej przebierają się w kostiumy rodem z horroru i ruszają po domach, aby zbierać słodycze. Perfetti Van Melle z okazji Halloween skupia się na promocji lizaków w kształcie czach z serii Chupa Chups 3D.

Perfetti Van Melle promuje na Helloween lizaki Chupa Chups 3D w kształcie czaszki
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 23-10-2018, 10:47

Czachy są drugim dostępnym wariantem trójwymiarowych lizaków Chupa Chups. Charakteryzują się niezwykłym kształtem oraz unikalną strukturą składającą się z dwóch elementów – musującej góry i klasycznej dolnej części. Oprócz promowanej obecnie czachy o smaku truskawkowo-limonkowym, na rynku dostępna jest również inna wersja lizaka 3D – Tropical Drink o smaku tropikalnym.

Influencerzy i konkurs, czyli jak angażować nastolatków

Wraz z początkiem jesieni ruszyła kampania promocyjna jedynych w swoim rodzaju lizaków w kształcie czaszki. Jej głównym punktem jest reklama w mediach wzorowana na słynnej adaptacji filmowej powieści Stephena Kinga, pt. „To”. Dodatkowo w portalach społecznościowych odbył się konkurs dla fanów marki. Uczestnicy mieli za zadanie pokazać halloweenowy klimat z lizakiem Chupa Chups Czacha, oczywiście zamieszczając na zdjęciach i w filmikach produkt na zdjęciu. Do wygrania były konsole Playstation 4 Pro oraz wyjazd do niemieckiego parku rozrywki Heide-Park na weekend strachu i warsztaty halloweenowego make-upu prowadzone przez popularną wśród młodzieży influencerkę Agnieszkę Grzelak.

Akcja promocyjna czach kończy polską kampanię Chupa Chups 3D.

– Wypuszczenie na rynek trójwymiarowych lizaków okazało się ogromnym sukcesem. Młodzież wykazała spore zainteresowanie nowym produktem, w czym pomogła szeroka promocja w mediach społecznościowych oraz współpraca z dwójką uwielbianych przez nastolatków influencerów – Blowkiem oraz Agnieszką Grzelak. Nasze konkursy spotkały się z naprawdę dużym odzewem, co udowodniło, że wybraliśmy odpowiednie kanały do promocji produktów – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    Perfetti Van Melle RSS ALERT    /    Michał Bonecki RSS ALERT    /    Perfetti Van Melle Polska RSS ALERT    /    lizaki RSS ALERT    /    Chupa Chups RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.200.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!