Polacy chcą częściej odwiedzać cukiernie i lodziarnie
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 19-04-2017, 10:50
i lodziarnie. 25 proc. osób zamierza w przyszłości częściej jeść coś słodkiego na mieście. Największą zachętą dla klientów byłoby wprowadzenie atrakcyjnych promocji – wynika z badania Sweet Monitor ARC Rynek i Opinia.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Spośród sieciowych cukierni i lodziarni najbardziej znane są marki Grycan oraz E.Wedel, a najczęściej odwiedzane Grycan i Cukiernie Sowa.
Polacy pytani o najczęściej odwiedzane miejsca w celu zjedzenia czegoś słodkiego na mieście wskazują lokalne cukiernie i lodziarnie oraz McDonald’s/McCafé – te ostatnie najczęściej odwiedzają ludzie młodzi z miast poniżej 20 tysięcy osób. Domeną dużych miast są kawiarnie oraz cukiernie sieciowe: Wedel, Blikle i Tchibo. Do lodziarni i cukierni na coś słodkiego chodzą zarówno kobiety jak i mężczyźni, przy czym kobiety częściej wybierają kawiarnie sieciowe.
komentarze (1)
Zachecam do wyszukiwania lodziarni włoskich, nie sieciowych. W dużych miastach są takowe, a ich właściciele praktykowali u włoskich mistrzów. Warto. Nieporównywalne z przemysłowymi.
Odpowiedz