Polacy coraz chętniej wręczają drobne prezenty, w tym słodkości, na Dzień Mamy
Jest obchodzony niemal na całym świecie, chociaż jego data zmienia się w zależności od kraju. Dzień Matki, który w Polsce przypada na 26 maja, to wzmożony czas zakupowy nie tylko w przededniu święta – wskazuje Perfetti Van Melle Polska.

Spora część konsumentów myśli o prezentach z wyprzedzeniem decydując się np. na drobne personalizowane gadżety, których zamówienie wymaga więcej czasu. Inni po prostu sprawdzają dostępny asortyment przed ostateczną decyzją zakupową.
Biorąc pod uwagę, że w zeszłym roku w Polsce było około 11 milionów mam (dane oszacowane przez GUS) odpowiednie przygotowanie produktów na ten szczególny dzień to gwarancja dotarcia do szerokiego grona klientów.
W Polsce zdecydowana większość konsumentów wybiera niewielkie upominki będące miłym dopełnieniem rodzinnego spotkania. Zważywszy na wyniki badań ARC Rynek i Opinia, które mówią, że aż 96% z nas nie odmawia sobie słodkości, a 46% najczęściej sięga po czekoladę można śmiało założyć, że świetnym prezentem na Dzień Matki będzie właśnie coś czekoladowego.
Wybór postawiony na słodkie przekąski potwierdza również raport „Ulubione prezenty Polaków 2018” (Mobile Institute), który wskazuje, że 33% Polaków deklaruje słodycze jako dobry prezent dla drugiej osoby.
– Dzień Matki to bardzo wyjątkowa okazja. Produkty The Belgian, dystrybuowane przez Perfetti Van Melle, są idealnym rozwiązaniem dla każdego, kto szuka doskonałego smaku i pięknej estetyki. Bombonierka z motywem serca idealnie wpisuje się w nastrój tego rodzinnego święta i będzie idealnym prezentem dla każdej mamy - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.