Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Polacy wydają 2 mld zł rocznie na słone przekąski. Rynek będzie rósł m.in. dzięki Euro 2016

- Rynek słonych przekąsek będzie w tym roku nadal rósł i można przypuszczać, że nastąpi dynamiczny wzrost w związku z mistrzostwami Euro 2016 we Francji. Spodziewamy się, że bardzo dużo osób będzie chrupać przekąski podczas oglądania meczy w telewizji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartosz Głodowski, prezes Beer Fingers.

Polacy wydają 2 mld zł rocznie na słone przekąski. Rynek będzie rósł m.in. dzięki Euro 2016
Bartosz Głodowski, prezes zarządu Beer Fingers

Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
Data: 22-03-2016, 10:11

Polscy konsumenci wydają na słone przekąski 2 mld zł rocznie. Segment paluszków stanowi 13 proc. tego rynku. 

-  W porównaniu do rynku niemieckiego czy angielskiego w Polsce jest jeszcze duże pole do wzrostu tego rynku. Za granicą konsumenci chrupią co najmniej dwa razy więcej słonych przekąsek. DLatego szacuję, że rynek słonych przekąsek może rosnąć około 7-10 proc. rocznie. Kategorie, które mogą najszybciej rosnąć to paluszki i orzeszki - zapewnia Bartosz Głodowski.

Jego zdaniem moda na zdrowe odżywianie i życie i bycie fit troszkę przeszkadza w rozwoju tego rynku słonych przekąsek.

Jednak mimo wszystko Polacy nadal chętnie sięgają po paluszki, chipsy i orzeszki oraz popcorn.

- Polski konsument jest oszczędny i zwraca uwagę na cenę produktów. Coraz więcej osób w Polsce zmienia swoje tradycyjne podejście i szuka czegoś innego. Konsument polski coraz częściej chce eksperymentować i próbować nowych produktów - dodaje prezes.

Szef Beer Fingers zapewnia, że kierowana przez niego firma przede wszystkim chce rozbudować dostępność swoich trzech unikalnych produktów.

- Planujemy rozwijać dystrybucję w Polsce poprzez innowacyjną formę dystrybucji przy wykorzystaniu darmowej aplikacji mobilnej, którą można ściągnąć z Google Play oraz App Store. Jest to aplikacja PODWÓJNE PALUSZKI. Dostawy realizowane są przede wszystkim przez rowery transportowo-reklamowe na razie tylko w Warszawie. Oferty nie planujemy poszerzać ponieważ nie mamy na to wystarczających środków finansowych.  Poszukujemy inwestora strategicznego, który mógłby pomóc nam w dalszym rozwoju na tym ciężkim i wymagającym rynku - deklaruje Bartosz Głodowski.

Spółka Beer Fingers obecna jest na rynku od maja 2006 r. Bartosz Głodowski po kilku latach działalności sprzedał ją Bakallandowi, ale po kolejnych dwóch latach odkupił ją od tej firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.89.87.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!