Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Ponad połowa miodu jest sprzedawana tradycyjnymi kanałami

Nadal ponad 50 proc. udziału w rynku ma handel tradycyjny czyli sprzedaż bezpośrednia od pszczelarzy oraz na targowiskach. Kolejne miejsce choć bardzo znaczące ma sprzedaż w sieciach handlowych – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Artur Kozak Export & Marketing Manager z firmy Pszczelarz Kozacki.

Ponad połowa miodu jest sprzedawana tradycyjnymi kanałami
Fot. Shutterstock

Pszczelarz Kozacki współpracuje z sieciami handlowymi. - Cenimy sobie pracę z sieciami handlowymi, szczególnie gdy widzimy jak doceniają to co robimy właśnie my. Znamy się na pszczelarstwie, jakości miodów, konfekcjonowaniu. Sprzedaż w dużej mierze pozostawiamy w gestii partnerów biznesowych, którzy doskonale się na tym znają. Wierzymy w zdrowe relacje B2B i dbamy o nie. Jest to dla nas liczący się kanał dystrybucji. Współpracujemy z największymi sieciami sprzedaży detalicznej w Polsce – mówi Artur Kozak.

Zaznacza, że rynek miodu w Polsce można oceniać pod różnym kątem. - Nasza firma Pszczelarz Kozacki jako jedna z nielicznych firm "miodowych" prowadzi własne pasieki i jest producentem miodów stąd spojrzenie na sprawę może być wielokierunkowe. Patrząc na sprawę przez pryzmat producenta tj. pszczelarza - klienci coraz bardziej cenią regionalne znakomitej jakości miody pochodzące z naszej pasieki. To widać - z jednej strony rośnie zasobność konsumentów z drugiej podyktowane jest to nowymi prozdrowotnymi trendami w odżywianiu a tym samym wzrostem świadomości smakoszy produktów pszczelich – mówi Artur Kozak.

Zwraca uwagę, że od strony firmy handlowej konfekcjonującej miody sytuacja jest bardziej złożona - trzeba zadowolić klientów końcowych oraz pośrednich. - Wiadomo, że diabeł tkwi w szczegółach - miody w Polsce i na świecie drożeją. Rynek produktów pszczelich jest jak FOREX stale się zmienia - na ceny surowców znacząco wpływa pogoda, popyt ale ostatnio również rosnące wymagania dotyczące badań jakościowych, które musimy wykonać – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Artur Kozak RSS ALERT    /    Pszczelarz Kozacki RSS ALERT    /    rynek miodu RSS ALERT    /    sprzedaż miodu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!