Partner portalu
partner portalu
Słodycze i przekąski

PPL Koral miał dobry sezon 2016, szykuje mocne uderzenie na 2017 r.

PPL Koral przyszykował mocne uderzenie na sezon lodowy 2017. Firma ocenia, że rok 2016 obfitował w wiele sukcesów, zarówno pod kątem sprzedaży, jak i nowości. W ubiegłym roku firma przygotowała osiem nowości, a w tym 16 - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

PPL Koral miał dobry sezon 2016, szykuje mocne uderzenie na 2017 r.
fot. PPL Koral

- Ubiegły rok obfitował w wiele sukcesów, zarówno pod kątem wyników sprzedaży, jak również planów na przyszłość. Marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej przygotowała aż osiem lodowych nowości, udostępniając łącznie aż 23 produkty. Znacząco wzbogaciliśmy ofertę lodów na gałki skierowaną głównie do rynku HoReCa – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

- Cały asortyment marki Bracia Koral oparty jest na specjalnie wyselekcjonowanych recepturach i na użyciu najlepszej jakości składników pochodzących od najlepszych i najbardziej kompetentnych dostawców. W maksymalnym stopniu staramy się współpracować z producentami krajowymi - dodaje.

Na 2017 rok PPL Koral wzbogacił asortyment lodów impulsowych i familijnych, przygotował 16 nowości, w tym całkiem nowe smaki jak np.  słony karmel czy masło orzechowe.

- W tym roku kompleksowo wzbogaciliśmy ogólny asortyment marki Bracia Koral zarówno pod względem lodów impulsowych jak i familijnych. Przygotowaliśmy aż 16 nowych propozycji, wzbogacając portfolio impulsów o nowe smaki deserów na patyku, w rożkach, w waflach oraz w ciastkach - mówi Mariusz Jurek.

- W sezonie 2017 portfolio wzbogaciliśmy o nowego rożka, dwa sandwich’e, lody w ciastkach, nowe lody na patyku oraz o nowe mleczne i sorbetowe kompozycje smakowe w opakowaniach familijnych o pojemnościach 450 ml oraz 900 ml – dodaje.

- W ramach rozszerzenia oferty lodów familijnych oprócz wielu nowych i oryginalnych aranżacji smakowych w opakowaniach o pojemności 450 ml. Imponująco rozbudowaliśmy także portfolio smakowe lodów w pudełkach o pojemności 900ml – mówi też dyrektor PPL Koral.

I zaznacza, że do palety popularnych smaków dołączyły m.in. czekolada z wiśniami czy klasyczna śmietanka z truskawkami.

- Z bardziej ekstrawaganckich smaków oferujemy przykładowo lody o smaku słonego karmelu czy też masła orzechowego. Odświeżyliśmy także szatę graficzną produktów, które mamy w ofercie. Dzięki temu możemy zobaczyć niemal 10 etykiet w nowej odsłonie – mówi dyrektor PPL Koral.

- Poza tym w sezonie 2017 ambasadorem marki Bracia Koral będzie kultowy artysta - muzyk pan Zbigniew Wodecki. Przygotowaliśmy spektakularną kampanię reklamową ATL i BTL oraz szeroką gamę materiałów POS. Naturalnie poza wsparciem sprzedaży od strony marketingowej firma Koral proponuje atrakcyjne warunki współpracy w kwestii handlowej – podkreśla też Mariusz Jurek.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Koral RSS ALERT    /    lody Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Mariusz Jurek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.220.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!