Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

PPL Koral szykuje 21 nowości w tym sezonie lodowym i będzie bardziej eko

PPL Koral, polski producent lodów, szykuje na ten sezon ponad 21 nowości m.in. nowa linia lodów sorbetowych oraz seria Oshee multifruit z witaminami B6, PP oraz biotyną. Producent zapowiada też, że tegoroczne produkty będą bardziej kompleksowe, a także bardziej eko.

PPL Koral szykuje 21 nowości w tym sezonie lodowym i będzie bardziej eko
PPL koral zapowiada, że tegoroczne produkty będą bardziej kompleksowe i bardziej eko fot. materiały prasowe

Tegoroczne logo marki ma nowe hasło: „Anytime,Anyplace”, czyli „o każdym czasie i w każdym miejscu”, które obok „Zawsze jest pora na lody Koral” będzie charakteryzowało firmę i jej produkty w tegorocznych działaniach marketingowych. W nowym sezonie bowiem lody Iza i Koktajlowe 220 ml wyposażone zostaną w składaną łyżeczkę schowaną pod wieczkiem, która umożliwia zjedzenie lodów wszędzie tam gdzie mamy na to ochotę. Ponadto dekielki rożków marki Bracia Koral stworzone zostały z surowców odnawialnych w 100% nadających się do recyklingu, a pudełka lodów familijnych linii „Lody jak Dawniej” otrzymały certyfikat Instytutu Badawczego Opakowań – COBRO.

PPL Koral jest jedną z niewielu firm lodowych w Polsce, która działa na tym rynku już blisko 41 lat,

- Z roku na rok pojawiają się nowe firmy, które próbują swoich sił na trudnym rynku lodowym. Obserwujemy jak w niepamięć odchodzą nowości, które lansowane były na najbardziej popularne lody w sezonie. Oczywiście w naszym portfolio też zdarzały się pozycje, które zniknęły, ale dzięki temu, że na polskim rynku jesteśmy już ponad 40 lat wiemy wiele o gustach Polaków i dbamy o to, aby utrzymywać te linie lodów, które nasi konsumenci pokochali i do których chętnie wracają - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

- Dlatego nie wprowadzamy na siłę nowości i nie prześcigamy się w coraz to bardziej egzotycznych smakach. Mamy świadomość, że konsumenci lubią być zaskakiwani, szczególnie w lodach impulsowych i kulkach, dlatego wprowadzamy też bardziej wyszukane nowości, jednak z naszych obserwacji wynika, że Polacy najchętniej wracają do znanych smaków i takie chcemy im nieustannie oferować- dodaje.

W tym sezonie marka Grand zostanie wzbogacona o wersję Exotic, czyli lody o smaku śmietankowym w polewie sorbetowej z maracui.

Najbardziej znane lody marki Koral – Koktajlowe i Iza – zostaną zaprezentowane z nowym gadżetem, będzie to składana łyżeczka dołączona do opakowania, która umożliwi zjedzenie lodów gdziekolwiek, bez konieczności powrotu do domu – zgodnie z tegorocznym hasłem Koral – „Anytime, Anyplace”.

Z kolei linia lodów Oskar pojawi się w nowych tzw. patchwork’owych opakowaniach dedykowanych młodzieży, która jest głównym konsumentem tej linii.

Top Milker również wraca w nowej odsłonie - w ciekawym graficznie opakowaniu w kolorze turkusowym, który na dłużej zagości nie tylko na odświeżonych opakowaniach, ale również wśród gadżetów reklamowych Koral.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Piotr Gąsiorowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.75.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!