Prezes Mondelez Polska: Musimy mieć produkty skierowane do "nowego konsumenta"
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 15-06-2016, 12:58
- Konsumenci coraz częściej poszukują zdrowszych produktów o większej zawartości składników odżywczych, a także słodyczy 'on the go': w mniejszych opakowaniach i łatwych do spożycia "w biegu". Są to dla nas kluczowe trendy w procesie opracowywania nowych produktów - mówi Zoltán Novák, prezes Mondelez Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
Zoltan Novak, prezes zarządu Mondelez Polska. fot. Piotr Waniorek/Żelaznastudio
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zoltán Novák z optymizmem patrzy na perspektywy rozwoju rynku słodyczy w Polsce. Jak przyznał, największy wzrost notują obecnie czekolada i ciastka.
- Kategorie takie jak tabliczki czekolady, herbatniki czy wafle cechują się dużą zmiennością, ale w Polsce, pomimo drobnych wahań, w dłuższym okresie przewidujemy ich wzrost, dlatego będziemy je rozwijać w przyszłości - dodaje.
Dalsza część artykułu (80%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (1)
Mam w zwyczaju zaczynać dzień od 3bita i herbaty. Może nie jest to zdrowe ale to moja sprawa. Diś otwieram nowego, mniejszego jakby 3bita o opływowym kształcie. Ledwo zjadłem. To już nie jest 3bit. Ohydne. Jak można pod ta samą nazwą zacząć sprzedawać cos innego? Jeden klient mniej, nawyki trzeba zmienić.
Odpowiedz