Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

Prezes SM Jogo: Spożycie lodów na jesieni i w zimie nie rośnie

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 04-07-2013, 15:28
Zainteresowanie lodami familijnymi na rynku polskim rośnie, ale nie tak, jak przewidywano. Nie sprawdziły się także prognozy dotyczące gwałtownego wzrostu spożycia lodów. Polacy nada sięgają po lody głównie wtedy, kiedy jest gorąco - mówi prezes SM Jogo Krzysztof Jankowski.
Prezes SM Jogo: Spożycie lodów na jesieni i w zimie nie rośnie
Prezes SM Jogo Krzysztof Jankowski. Fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Staramy się zapewnić na rynku szeroką gamę produktów, jednak na razie polski rynek reaguje najlepiej na lody tzw. impulsowe. Zainteresowanie lodami familijnymi rośnie, ale nie tak, jak przewidywano. W latach 90-tych prognozowano, że w Polsce nastąpi gwałtowny wzrost spożycia lodów, porównywano nas do krajów Skandynawii, czy Rosji. Te prognozy nie spełniły się - mówi Krzysztof Jankowski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Jego zdaniem, tak wysokiego spożycia lodów jak np. w Rosji, w Polsce jeszcze długo nie będzie. - Polacy sięgają po lody wtedy, kiedy robi się gorąco. Przyzwyczajenia społeczeństw trudno jest zmienić - tłumaczy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!