Prezes SM Jogo: Spożycie lodów na jesieni i w zimie nie rośnie
- Autor: portalspozywczy.pl, PB
- Data: 04-07-2013, 15:28

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Staramy się zapewnić na rynku szeroką gamę produktów, jednak na razie polski rynek reaguje najlepiej na lody tzw. impulsowe. Zainteresowanie lodami familijnymi rośnie, ale nie tak, jak przewidywano. W latach 90-tych prognozowano, że w Polsce nastąpi gwałtowny wzrost spożycia lodów, porównywano nas do krajów Skandynawii, czy Rosji. Te prognozy nie spełniły się - mówi Krzysztof Jankowski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
Jego zdaniem, tak wysokiego spożycia lodów jak np. w Rosji, w Polsce jeszcze długo nie będzie. - Polacy sięgają po lody wtedy, kiedy robi się gorąco. Przyzwyczajenia społeczeństw trudno jest zmienić - tłumaczy.
komentarze (0)