Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Prezes ZPC Bałtyk: Rośnie zainteresowanie dwiema dodatkowymi kategoriami słodyczy

Na rynku słodyczy w Polsce można obecnie zaobserwować zwiększające się zainteresowanie konsumentów dwiema dodatkowymi kategoriami słodyczy: wyrobami tradycyjnymi oraz słodyczami funkcjonalnymi - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Konrad Mickiewicz, prezes Zakładów Przemysłu Cukierniczego Bałtyk.

Prezes ZPC Bałtyk: Rośnie zainteresowanie dwiema dodatkowymi kategoriami słodyczy
Konrad Mickiewicz, prezes ZPC Bałtyk fot. ZPC Bałtyk

- Obecnie na rynku słodyczy obserwuję zwiększające się zainteresowanie konsumentów dwiema dodatkowymi kategoriami słodyczy. Pierwsza z nich to wyroby tradycyjne, nawiązujące do regionu, polskich korzeni i produkowanych w kraju przez polskie firmy – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Konrad Mickiewicz, prezes ZPC Bałtyk.

- Myślę o słodyczach, które powstają według wieloletnich, sprawdzonych receptur, ale też mają w sobie wartość dodaną. Takie słodycze sprawiają radość nie tylko  smakową, ale także emocjonalną. Bardzo wyraźnie zarysowuje się tu linia słodyczy podarunkowych - dodaje.

- Widzimy to zwłaszcza po naszych Likworkach Gdańskich, których popularność cały czas rośnie. To wyjątkowy segment cukierków, które oprócz walorów smakowych dają także pewne emocje związane z Gdańskiem – mówi również Konrad Mickiewicz.

- Coraz więcej turystów po prostu kupuje te słodycze, ponieważ wiedzą, że od początku do końca powstały właśnie tutaj, w rodzimej fabryce czekolady. Podobnie jest w przypadku naszych pralinek „opakowanych” w obrazy gdańskiej malarki Magdy Benedy, a także produktów tzw. gdańskiej linii słodyczy, którą tworzymy dla Gdańskiej Organizacji Turystycznej – podkreśla prezes ZPC Bałtyk.

Druga kategoria to słodycze funkcjonalne. 

 - Drugi obszar zainteresowań konsumenckich widzę w słodyczach „funkcjonalnych”. Po ubiegłorocznym debiucie naszych owocowych cukierków z witaminami Dulio Vita, jak i innych cukierków z rodziny „Dulio” mogę jedynie potwierdzić, że doskonale wpisały się one we współczesne zainteresowania i oczekiwania społeczne – mówi Konrad Mickiewicz.

- Widzimy przecież jak bardzo przybywa osób, które preferują aktywny styl życia. Dulio Vita, zawierające witaminy A, C i E wzmacniające odporność organizmu gościły na wielu imprezach sportowych. Stają się coraz bardziej popularne wśród biegaczy, kolarzy, morsów, tancerzy czy żeglarzy. Otrzymywaliśmy nawet zdjęcia od naszych sympatyków z różnych wakacyjnych wędrówek, w których towarzyszyły im właśnie takie cukierki – podkreśla prezes ZPC Bałtyk.

Zakłady Przemysłu Cukierniczego Bałtyk to największa fabryka czekolady na Pomorzu. Produkuje wyroby czekoladowe oraz półprodukty cukiernicze. To firma z wieloletnią tradycją ściśle związaną z Gdańskiem, a jej początki sięgają lat dwudziestych XX wieku (1923 roku).

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekoladki RSS ALERT    /    karmelki RSS ALERT    /    cukierki RSS ALERT    /    słodycze funkcjonalne RSS ALERT    /    wyroby tradycyjne RSS ALERT    /    słodycze tradycyjne RSS ALERT    /    ZPC Bałtyk RSS ALERT    /    Konrad Mickiewicz RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.39.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!