Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

Producenci lodów gotowi na nowy sezon. Będzie wojna na innowacje?

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-04-2016, 13:09
Lody funkcjonalne, sygnowane znanymi markami z innych branż spożywczych, lody jogurtowe, albo nawet bezlaktozowe – to nowe trendy na rynku, które opanują Polskę w nadchodzącym sezonie. Producenci lodów szykują się na ostry pojedynek o podniebienia smakoszy.
Producenci lodów gotowi na nowy sezon. Będzie wojna na innowacje?
Nowości w ofercie lodowych gigantów; fot. shutterstock.com

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Algida (Unilever), Koral, Nestle Scholler, Zielona Budka, Grycan – to główne marki, które będą rywalizować w tym sezonie o konsumentów lodów. Szczególnie, że Grycan zapowiada rozwój na rynku lodów impulsowych.

Jest się o co bić, ponieważ krajowy rynek wciąż czeka na impuls do rozwoju. Polacy konsumują mało lodów, spożycie jest na poziomie około 4 litrów na głowę. Dla przykładu, w Stanach Zjednoczonych to ponad 20 l, a w zimnej Szwecji około 12 l. Ulubionymi smakami w Polsce są tradycyjne waniliowo-śmietankowy, czekoladowy i truskawkowy, ale producenci chcą to zmienić, dlatego eksperymentują z produktami, licząc na sukces.

Dalsza część artykułu (80%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • bilans ujemny 2016-04-15 09:17:05

    Innowacje produktowe kojarzą mi się tylko ze spadkiem jakości podstawowych produktów np. Grycan odkąd poszerza ofertę zapomina o smaku i jakości jedno- czy dwu-składnikowych swoich lodów. Koszty B+R chyba są - przy zachowaniu poziomu cen - pokrywane obniżeniem jakości i oby nie było tak jak z piwem. Poza tym multibrandy spożywcze często zabijają się same po spadku jakości i zbytnim przesadzeniu w poszerzaniu produktowym. Znów marketingowe działania i wpompowanie nowych smaków w efekcie końcowym tylko hamuje sprzedaż poprzez obniżenie jakości surowców do produktów.

    Odpowiedz
  • facebook.com/WhoopyWhey/ 2016-05-03 19:03:50

    Produktem wpisującym się w trend innowacji lodowych jest marka pierwszych w Polsce Lodów Proteinowych - Whoopy Whey. Lody są niskotłuszczowe a także bez dodatku cukru. Każda porcja lodów zawiera sekretną broń - izolat białka serwatkowego. Białko to fantastyczny składnik, który może nam pomóc w redukcji tkanki tłuszczowej i uzyskaniu atrakcyjnej sylwetki fit. Whoopy Whey - Lody bez wyrzeczeń

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!