Pszczelarz Kozacki stawia na rozwój przez tradycję
Firma ma się bardzo dobrze, stale zwiększamy nasze obroty - mamy już 20lat! Nie pozostajemy obojętni na zapotrzebowanie ze strony naszych klientów oraz partnerów handlowych stąd rozwijamy również nasz asortyment oraz możliwości produkcyjne – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Artur Kozak Export & Marketing Manager z firmy Pszczelarz Kozacki.

- Mamy każdego roku około 10 nowych produktów - często nie tylko innowacyjnych ale również opartych na naszych "starych" dobrych recepturach, które w dobie "zachwytu modernem" nieco odeszły w cień, a teraz na nowo zdobywają uznanie z racji swej doskonałej jakości, smaku i tradycyjności. Taki produkt to na przykład Miód Kozacki w kamionkowym opakowaniu z tradycyjnym korkiem - miód z czystych terenów Puszczy Solskiej a do tego opakowanie - prawdziwe rękodzieło, które warto wykorzystać nawet jako ozdobę. Serwujemy ten produkt z okazji 20-lecia istnienia naszej firmy bo pasieka to ponad 120 lat historii i tradycji – mówi Artur Kozak.
Zapytany o planowane inwestycje, powiedział, że firma nie ma jeszcze 100 proc. pewności co do formy wsparcia z UE i zatwierdzenia projektu. W planie jest duża rozbudowa. - Oczywiście ostatnimi laty również nie staliśmy w miejscu i poszerzaliśmy nasz park maszynowy – zaznacza.
Równocześnie firma przebudowuje swój sklep internetowy. - Obecnie dla zapewnienia klientom nowych rozwiązań jakie funkcjonują w Internecie nasz sklep jest w przebudowie. Nie nastawiamy się szczególnie mocno na tę gałąź handlu detalicznego, ale szanujemy każdą formę dotarcia do klienta. Tak jak powiedziałem sprzedaż powierzamy naszym partnerom handlowym, którzy się w tym specjalizują – mówi Kozak.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.