Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Pszczelarz Kozacki stawia na rozwój przez tradycję

Firma ma się bardzo dobrze, stale zwiększamy nasze obroty - mamy już 20lat! Nie pozostajemy obojętni na zapotrzebowanie ze strony naszych klientów oraz partnerów handlowych stąd rozwijamy również nasz asortyment oraz możliwości produkcyjne – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Artur Kozak Export & Marketing Manager z firmy Pszczelarz Kozacki.

Pszczelarz Kozacki stawia na rozwój przez tradycję
Fot. Shutterstock

- Mamy każdego roku około 10 nowych produktów - często nie tylko innowacyjnych ale również opartych na naszych "starych" dobrych recepturach, które w dobie "zachwytu modernem" nieco odeszły w cień, a teraz na nowo zdobywają uznanie z racji swej doskonałej jakości, smaku i tradycyjności. Taki produkt to na przykład Miód Kozacki w kamionkowym opakowaniu z tradycyjnym korkiem - miód z czystych terenów Puszczy Solskiej a do tego opakowanie - prawdziwe rękodzieło, które warto wykorzystać nawet jako ozdobę. Serwujemy ten produkt z okazji 20-lecia istnienia naszej firmy bo pasieka to ponad 120 lat historii i tradycji – mówi Artur Kozak.

Zapytany o planowane inwestycje, powiedział, że firma nie ma jeszcze 100 proc. pewności co do formy wsparcia z UE i zatwierdzenia projektu. W planie jest duża rozbudowa. - Oczywiście ostatnimi laty również nie staliśmy w miejscu i poszerzaliśmy nasz park maszynowy – zaznacza.

Równocześnie firma przebudowuje swój sklep internetowy. - Obecnie dla zapewnienia klientom nowych rozwiązań jakie funkcjonują w Internecie nasz sklep jest w przebudowie. Nie nastawiamy się szczególnie mocno na tę gałąź handlu detalicznego, ale szanujemy każdą formę dotarcia do klienta. Tak jak powiedziałem sprzedaż powierzamy naszym partnerom handlowym, którzy się w tym specjalizują – mówi Kozak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Pszczelarz Kozacki RSS ALERT    /    Artur Kozak RSS ALERT    /    miód RSS ALERT    /    sprzedaż miodu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!