Partner portalu
partner portalu
Słodycze i przekąski

Pure Life uznaje pierwszy rok działań za bardzo udany i ma ambitne plany na 2020 r.

Porcja Dobra zadebiutowała na polskim rynku rok temu. Wprowadziła do obrotu 5 rodzajów słodkich, naturalnych przekąsek, pojawiła się w 6 dużych sklepach sieciowych, w przedszkolach i sklepikach szkolnych, a także aparatach vendingowych. Producenci, firma Pure Life uznają więc ten pierwszy rok za bardzo udany i mają ambitne plany na 2020.

Pure Life uznaje pierwszy rok działań za bardzo udany i ma ambitne plany na 2020 r.
fot. materiały prasowe

- Za sukces uważamy przede wszystkim to, że w tak szybkim tempie udało nam się rozwinąć sieć dystrybucji. Zaczynaliśmy od sklepów z ekologiczną żywnością, a już po kilku miesiącach Porcja Dobra znalazła się na półkach takich gigantów jak: Kaufland, Rossmann, Auchan Empik, E.Leclerc i białostockie PSS Społem. Teraz myślimy o otwarciu firmowego sklepu internetowego – mówi Natalia Stsepantsova, prezes Pure Life.

Owocowo-orzechowe przekąski adresowane są głównie do dzieci i do ich świadomych rodziców.

- Bardzo wierzymy w nasz produkt. Nikt lepiej od nas nie wie, że jest w stu procentach naturalny, powstał na bazie powszechnie znanych składników. Mamy pewność, że stanowi znakomity zamiennik dla wyskoprzetworzonych słodyczy. Cieszy nas, że nasz punkt widzenia zbiega się z oczekiwaniami rodziców, którzy coraz bardziej zwracają uwagę na to jakiej jakości słodycze dają swoim dzieciom. Także w przedszkolach spotkaliśmy się z bardzo pozytywną reakcją – dodaje Natalia Stsepantsova.

Porcja Dobra w 2020 roku planuje poszerzyć asortyment swoich przekąsek. Do tej pory wprowadziła na rynek kostkę z niespodzianką, krążki, kulki, listki i dwupaki. Teraz opracowuje produkcję naturalnych owocowych żelków w poręcznych małych paczkach. Ich etykieta też nie będzie liczyła więcej niż trzy składniki.

W ubiegłym roku najpopularniejsze wśród dorosłych okazały się bombonierki z bakaliowymi kulkami. Natomiast dzieci tradycyjnie najchętniej wybierały słodycze z niespodzianką i najtańsze owocowe listki. Porcja Dobra do niektórych swoich słodyczy dołączała też Dobrokartę. Chodziło o to, by poza słodyczą, która jest przyjemnością i zaspokaja zapotrzebowanie na kalorie, zaoferować jeszcze coś, co poprawi humor i samopoczucie. Dlatego do dwupaków, kulek i kostek Pure Life dołączyła Dobrokraty. To po porostu sympatyczny obrazek, ale z pozytywnym przekazem. Można go komuś podarować z intencją, albo zachować dla siebie.

- To nasz autorski pomysł i przyznam, że nie byliśmy pewni jak zostanie odebrany. Ale teraz widzimy, że był trafiony. Jest spójny z naszym podejściem do żywienia, które ma nie tylko materialny wymiar. Dobre, proste jedzenie i ciepłe, dowartościowujące słowa – to razem świetnie zagrało – mówi Anna Ananczikowa, współwłaścicielka marki Pure Life.

– Wypuściliśmy dwie wersje kart dla dorosłych i dla młodszych klientów. Tych dziecięcych rozeszło się prawie 30 tys., a tych dla dorosłych około 34 tys.! To pokazuje, że wszyscy, nie tylko dzieci, potrzebujemy dobrego słowa i wsparcia. Co ciekawe nasze Dobrokarty kolekcjonują na przykład tirowcy.

Marka wierna jest swojej filozofii na każdym kroku i nie tylko w deklaracjach. Od początku istnienia dofinansowuje różne akcje sportowe i charytatywne, wspiera aktywność pacjentów onkologicznych. W sumie w minionym roku zaangażowała się w 28 rożnego rodzaju społecznych inicjatyw non-profit.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Porcja Dobra RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    Pure Life RSS ALERT    /    Natalia Stsepantsova RSS ALERT    /    Anna Ananczikowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.81.25.236
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!