Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Regionalna kampania paluszków Lubella

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 07-11-2017, 17:13
Najnowsza kampania outdoorowa paluszków marki Lubella ma – zarówno zasięgowo, jak i tematycznie – charakter regionalny. Marka zwraca uwagę na lokalne pochodzenie produktu – prosto z Lublina.
Regionalna kampania paluszków Lubella
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

16 billboardów w przestrzeni miasta oraz 100 ramek z komunikacją w autobusach miejskich zwraca uwagę na fakt, że marka jest dumna, z tego, skąd pochodzi i gdzie powstają produkty z jej oferty. Komunikacja prezentuje klasyczną przekąskę z oferty Lubelli – paluszki z solą.

Lubella w swojej kampanii przygotowała również działania do studentów – kluczowej grupy docelowej kategorii paluszków. W listopadzie w 20 akademikach w Lublinie zostanie przeprowadzona akcja samplingowa, w ramach której Lubella rozda studentom 6 000 paczek paluszków.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!