Październik od lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka.

Rak piersi jest najczęściej występującym nowotworem u kobiet na całym świecie (25%) i najczęstszą przyczyną zgonu (14%), a chore na raka piersi stanowią 36% kobiet żyjących z nowotworami. Szacunki mówią, że co roku raka piersi rozpoznaje się u blisko 1,7 miliona kobiet, a ponad 500 tysięcy umiera z tego powodu.

Różowy Październik 2022: Ewa Chodakowska i Purella w akcji #ThinkPink

Ewa Chodakowska i Purella Superfoods już po raz trzeci połączyły siły w ramach akcji wspierającej profilaktykę raka piersi #ThinkPink. Z okazji Różowego Października Purella razem z Ewą Chodakowską ponownie przygotowała limitowany baton #ThinkPink, ze sprzedaży którego 10 proc. przeznaczy na fundację Onko Cafe.

Ambasadorką akcji została, obok znanej trenerki, również Omena Mensah - dziennikarka, prezenterka telewizyjna, przedsiębiorczyni i business woman oraz filantropka, założycielka i prezeska fundacji Omenaa Foundation.

Do grona Partnerów akcji dołączyli inwestorzy Purelli - Rafał Brzoska oraz Omena Mensah wspólnie z firmą InPost - Paczkomat.

Różowy Październik 2022: Ewa Chodakowska i Purella w akcji #ThinkPink

Miesiąc Świadomości Raka Piersi: #ThinkPink

Miesiąc Świadomości Raka Piersi tzw. różowy październik celebrowany jest na świecie od 1985 roku.

Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór kobiecy. Celem akcji społecznej #ThinkPink jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie metod profilaktyki raka piersi.

Różowy Październik 2022: Ewa Chodakowska i Purella w akcji #ThinkPink

 #ThinkPink: Różowy Październik 2022

W Polsce rak piersi w ostatnim stuleciu stał się jednym z największych zagrożeń przedwczesnej umieralności kobiet.

Różowy październik. Jak wykonać badanie piersi?

Celem akcji #ThinkPink jest edukacja na temat istotności profilaktyki, która jest kluczowa na każdym etapie życia. To ona zwiększa szanse na wczesne wykrycie nowotworu piersi, a co za tym idzie na jego pokonanie.

Różowy Październik 2022: Ewa Chodakowska i Purella w akcji #ThinkPink

Co to znaczy Think Pink?

Projekt ThinkPink służy podnoszeniu świadomości na temat raka piersi, zbiórce funduszy na edukację, badania, a także programy wsparcia społecznego.

Częstość występowania raka piersi wzrasta z wiekiem. Wśród kobiet przed 45 rokiem życia nowotwór występuje rzadko, a większość zachorowań dotyczy kobiet po 50 roku życia (w Polsce 80% pacjentek). Decydujące znaczenie w kontekście profilaktyki i zapobiegania rozwojowi zaawansowanego nowotworu piersi ma jego diagnostyka i wczesne wykrycie (wtórna profilaktyka) oparta na regularnie przeprowadzanych badaniach mammograficznych (skrining).

15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka.
15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka.

Zarząd Bakallandu i Purelli Supefoods weźmie udział w XV Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

ZAREJESTRUJ SIĘ NA Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2022

Marian Owerko, prezes Bakallandu, weźmie udział w sesji inauguracyjnej pierwszego dnia FRSiH 2022, zatytułowanej: Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna, która odbędzie się 7 listopada 2022, godz. 9.00-11.00. 

Michał Czerwiński, CEO, Purella Superfoods, jest panelistą sesji: Gorączka przejęć, czyli co wywołało falę konsolidacji, na którą zapraszamy: 7 listopada 2022, godz. 11.30-13.00.

Artur Gajewski, Marketing and R&D Director, Shareholder, Purella Superfoods, weźmie udział w panelu: Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie 7 listopada 2022, godz. 15.30-16.45.

ZOBACZ CAŁĄ AGENDĘ FRSIH 2022

Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2022 - największa konferencja poświęcona sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce. Zarejestruj się już teraz!

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl