Kampania promocyjna ma zbudować świadomości nowych, limitowanych produktów o wyjątkowych smakach, a także zainspirować odbiorców oryginalnymi przepisami na desery.
Kreację i produkcję formatów promocyjnych dla nowych produktów WINIARY przygotowała grupa BITEME!concept. Kampania będzie realizowana w okresie wakacyjnym.
Idea kreatywna kampanii, opracowana przez BITEME!concept, opiera się na odwołaniach do letnich przygód i odkryć, a także radosnych, beztroskich chwil z bliskimi: „Wspólny czas umilają nam letnie smakołyki. Wyjątkowe smaki i kolory nowych galaretek WINIARY dają mnóstwo zabawy i pysznych doznań.”
BITEME!concept odpowiada za całość realizacji projektu digital (social media i rich media) - od koncepcji kreatywnej, przez pomysły na przepisy i copywriting aż po kompleksową produkcję sesji zdjęciowej, animacji i materiałów wideo, którą zajął się dom produkcyjny FOOD&PRO, należący do grupy BITEME!concept.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)