Ruszyła kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 27-11-2019, 13:50

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
– Skoki narciarskie w naszym kraju traktowane są niemalże jako sport narodowy – od lat wszyscy niezmiennie jesteśmy sercem z naszymi. Dlatego tak bardzo cieszymy się z dotychczasowej współpracy z PZN, którą z wielką przyjemnością będziemy kontynuować w tym roku. Traktujemy bycie sponsorem jako ogromny przywilej, ale również odpowiedzialność – mówi Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka.
Podczas pierwszego konkursu w Wiśle ruszyła emisja dedykowanego spotu z udziałem skoczków. Reklama wpisuje się w kontekst i do złudzenia przypomina emisję live prosto ze skoczni. Kreatywny scenariusz wideo oraz moment emisji spotu między pierwszą a drugą serią skoków wprowadzą element zaskoczenia i humoru. Dodatkowo, przez cały sezon, w trakcie wszystkich transmisji z konkursów, w Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć billboard sponsorski Milka.
komentarze (1)
Super kampania
Odpowiedz