Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Rynek lodów w Polsce jest stabilny

Sprzedaż lodów w 2013 roku, w porównaniu do 2012 roku, była na bardzo zbliżonym poziomie - ocenia Daniel Malczyński, dyrektor ds sprzedaży w firmie Widan, która jest dystrybutorem żywności mrożonej.

Rynek lodów w Polsce jest stabilny
Daniel Malczyński, dyrektor ds sprzedaży w firmie Widan. Fot. Widan

- Problemem jest sezonowość. W porównaniu do zachodnich rynków, u nas spożycie lodów nie tylko jest na bardzo niskim poziomie, ale jest też sezonowe - zauważa.

Jego zdaniem, rynek lodów w Polsce wygląda tak, że kiedy jest ciepło, Polacy jedzą lody, a gdy robi się chłodniej, kompletnie przestają je jeść. - Jest to chyba czynnik bardziej psychologiczny, bo teoretycznie moglibyśmy jeść lody cały rok, także w zimie, w domu. W zimie lody też się sprzedają, ale są to tylko lody familijne, z półki premium - mówi.

Przypomnijmy, iż według danych Nielsena, na które powoływał się w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Witold Michalik, dyrektor działu lodów Nestle Polska SA, rynek lodów w 2013 r. wzrósł o 5,4 proc. i osiągnął ponad 1,4 mld zł.

Przeczytaj także:

Widan: Na rynku lodów zaostrza się konkurencja

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Daniel Malczyński RSS ALERT    /    Widan RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!