Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Słodko-gorzki 2020 rok w branży słodyczy

Rok 2020 z powodu pandemii koronawirusa i jej skutków ubocznych był jednym z najtrudniejszych dla branży słodyczy i lodów w ciągu ostatnich wielu lat. Prezentujemy subiektywny przegląd najważniejszych i najciekawszych wydarzeń, opinii oraz danych z rynku czekolady, słodyczy i lodów z ubiegłego roku.

Słodko-gorzki 2020 rok w branży słodyczy
casualowy piątek
fot. Shutterstock

Zachęcamy do przeczytania pełnego raportu wydarzeń, opinii i danych w Strefie Premium: "Trudny 2020 rok w branży słodyczy (wydarzenia, opinie, dane)"

W styczniu nastąpiły zmiany w zarządzie Fabryki Cukierków Pszczółka. Paweł Budynek został członkiem zarządu spółki z Lublina.

Unilever zapowiedział, że zrezygnuje z reklam produktów spożywczych kierowanych do dzieci poniżej 12 lat – na początek zmiana objęła wszystkie marki lodów.

Nowy prezes pojawił się w ZPC Otmuchów. 18 lutego 2020 roku Rada Nadzorcza postanowiła o zmianie funkcji Marka Piątkowskiego pełniącego dotychczas funkcję Wiceprezesa Zarządu Spółki i powierzenie mu z tym samym dniem funkcji Prezesa Zarządu Spółki.

W lutym resort finansów poinformował, że od 1 kwietnia, zgodnie z nową matrycą VAT, pączki będą objęte jedną stawką tego podatku, czyli 5 proc. Do tego czasu podatek VAT na pączki wynosił - co do zasady - 8 proc.

Firma Lotte Wedel podjęła epokową decyzję i poinformowała, że od marca będzie w 100 proc. zasilana energią z OZE.

Branża spożywcza, w tym branża słodyczy i lodów, spontanicznie i natychmiast po wprowadzeniu stanu epidemicznego w naszym kraju w marcu ruszyła na pomoc tym, co stoją na pierwszej linii frontu w walce z koronawirusem, czyli szpitalom zakaźnym, pracownikom medycznym i innym służbom, przekazując dla nich produkty spożywcze, pieniądze i inne potrzebne rzeczy.

 Z powodu zamrożenia gospodarki przez pandemię koronawirusa i trudności sektora HoReCa w tym m.in. lodziarni, firma Grycan Lody od Pokoleń zdecydowała się na internetową sprzedaż lodów i deserów uruchamiając w kwietniu sklep internetowy na platformie Allegro.

W maju Unilever połączył siły z Uber Eats w kwestii dostarczania lodów do domu. 

Prezes Perfetti Van Melle ocenił, że w czasie pandemii konsumenci coraz chętniej zaczęli wybierać produkty w dużych opakowaniach. Duże zakupy są wygodne, zajmują mniej czasu i ograniczają wizyty w sklepie, przez co stają się coraz bardziej popularne.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    rynek czekolady RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    Covid-19 RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.97.64
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!