Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Słodycze bez cukru? Nie w Polsce!

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2015, 11:04
- Wbrew pozorom, trendu produktów prozdrowotnych zupełnie w Polsce nie widać. Było kilka prób, ale one nie wypaliły - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Dąbrowiecki, prezes i dyrektor generalny Storck.
Słodycze bez cukru? Nie w Polsce!
Fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Szef producenta słodyczy zwraca uwagę na kategorię produktów bezcukrowych. Rynek słodyczy sugarfree jest ogromny w Stanach Zjednoczonych, w Wielkiej Brytanii czy we Francji, natomiast w Polsce praktycznie nie istnieje, mimo iż próbowały go rozwinąć takie marki, jak Halls czy Wedel.

- Mocno mnie zaskakuje brak tego trendu na rynku polskim, ale być może to jest tak, jak z piwem bezalkoholowym. Polski konsument, gdy chce się napić piwa, to kupuje piwo z alkoholem, ponieważ chce się napić alkoholu. W słowie „piwo” mamy natychmiast skojarzenie, że to jest lekki alkohol. Gdy polski konsument chce sobie kupić słodycze, to też najwyraźniej woli mieć w tych słodyczach cukier, a nie jakieś zastępstwo - ocenia Dąbrowiecki.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • zielo 2017-01-03 10:27:47

    To lobby producentów cukru dba o to żeby np diabetycy mieli jak najtrudniejsze życie.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!