Słodycze bez cukru? Nie w Polsce!
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 13-05-2015, 11:04

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Szef producenta słodyczy zwraca uwagę na kategorię produktów bezcukrowych. Rynek słodyczy sugarfree jest ogromny w Stanach Zjednoczonych, w Wielkiej Brytanii czy we Francji, natomiast w Polsce praktycznie nie istnieje, mimo iż próbowały go rozwinąć takie marki, jak Halls czy Wedel.
- Mocno mnie zaskakuje brak tego trendu na rynku polskim, ale być może to jest tak, jak z piwem bezalkoholowym. Polski konsument, gdy chce się napić piwa, to kupuje piwo z alkoholem, ponieważ chce się napić alkoholu. W słowie „piwo” mamy natychmiast skojarzenie, że to jest lekki alkohol. Gdy polski konsument chce sobie kupić słodycze, to też najwyraźniej woli mieć w tych słodyczach cukier, a nie jakieś zastępstwo - ocenia Dąbrowiecki.
komentarze (1)
To lobby producentów cukru dba o to żeby np diabetycy mieli jak najtrudniejsze życie.
Odpowiedz