Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Słodycze przy kasach na cenzurowanym

Do lutego przyszłego roku z sieci Morrisons w Wielkiej Brytanii znikną słodycze przy kasach. Ich miejsce zajmą zdrowe przekąski m.in. owoce i woda - informuje Puls Biznesu.
  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 29-09-2015, 08:52
Słodycze przy kasach na cenzurowanym
fot. shutterstock

Marek Przeździak, prezes Polbisco Polskiego Stowarzyszenia Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych jest zdania, że zmiany oferty przy kasach psują biznes producentom słodyczy. Ekspert przyznaje, że obawia się, że to nie jest kwestia troski o zdrowie, ale działań producentów przekąsek. Strefa kas to jedno z najbardziej atrakcyjnych miejsc dla produktów impulsowych, więc nie dziwi walka o nią.

Jak informuje Puls Biznesu choć działające w Polsce sieci akcji antysłodyczowych w takiej skali jak Brytyjczycy nie prowadzą, to jednak w kilku z nich w ramach „odpowiedzialności społecznej biznesu” prowadzone są akcje wspierające zdrowe żywienie najmłodszych. Michał Sikora, rzecznik Tesco zapewnia, że produkty dostępne na regałach przykasowych to zwykle takie, o których przypominamy sobie dopiero pod koniec zakupów — dlatego na półkach przy kasach znajdziemy baterie, gumy do żucia, napoje i drobne słodycze czy nawet szczoteczki do zębów. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!