Start-up Me Gusto chce popularyzować "zdrowe" słodycze
- Autor: Puls Biznesu
- Data: 07-07-2017, 08:49

Ekologiczne i zdrowe słodycze to nie oksymoron — uważa Iwona Kasica, której krówki i słodkie kremy debiutują na półkach kolejnych detalistów. Są już w Rossmannie, czyli największej sieci drogerii, i spożywczym Netto, a lada moment pojawią się w Piotrze i Pawle, Auchanie i Carrefourze. Z poprzednim biznesem twórczyni Me Gusto, do której należy Super Krówka, weszła m.in. do Asdy w Wielkiej Brytanii, należącej do handlowego supergiganta — amerykańskiego Walmarta. Wówczas nie była to jednak żywność, ale zapachy do pomieszczeń i samochodów, m.in. pod marką Pachnąca Szafa. Produkującą je spółkę Nowe Iwona Kasica sprzedała w 2015 r., a sama zaczęła jeździć po świecie i szukać surowców na zdrowe słodycze.
Start-up Me Gusto ma niebagatelny kapitał zakładowy przekraczający 12 mln zł. Do debiutu w sklepach szykował się już jesienią ubiegłego roku. Ostatecznie trafił na półki w maju tego roku.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Poszukujemy kolejnych surowców, żeby móc wejść do innych kategorii słodyczy. Potencjał jest ogromny, podaż jest dziś mniejsza niż popyt. Zaczęliśmy od krówek, bo każdy je lubi i są bardzo tradycyjnym polskim produktem - tłumaczy założycielka Me Gusto na łamach "PB".
Więcej w "Pulsie Biznesu".
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Przełomowy rok dla start-upów
-
Zerowy VAT dla "zdrowej żywności"? UE daje zielone światło
-
PSL chce zero VAT na "zdrową" żywność. W tle konflikt z Sylwią Spurek
-
Pandemia zwiększyła zainteresowanie prozdrowotną żywnością
-
Start-Up Challenge 2021 - najciekawsze start-upy w Polsce
-
Owerko na EEC: W ostatnich 10 latach można zarobić łatwiej
-
Szef RN Excellence o strategii i połączeniu z Intenson (wywiad)
-
Rozmowy Excellence, Health Medica ws. zakupu Intenson przedłużone
-
Przez pandemię wzrosły wydatki na zdrową żywność (badanie)
-
Ulgi na ekspansję lub konsolidację mogłyby wesprzeć startupy
komentarze (0)