Start-up Me Gusto chce popularyzować "zdrowe" słodycze
Wegańskie, bezglutenowe, ekologiczne i ze zdrowszymi składnikami. Takie właśnie mają być słodycze. Nie niszowe, lecz masowe - pisze "Puls Biznesu".

Ekologiczne i zdrowe słodycze to nie oksymoron — uważa Iwona Kasica, której krówki i słodkie kremy debiutują na półkach kolejnych detalistów. Są już w Rossmannie, czyli największej sieci drogerii, i spożywczym Netto, a lada moment pojawią się w Piotrze i Pawle, Auchanie i Carrefourze. Z poprzednim biznesem twórczyni Me Gusto, do której należy Super Krówka, weszła m.in. do Asdy w Wielkiej Brytanii, należącej do handlowego supergiganta — amerykańskiego Walmarta. Wówczas nie była to jednak żywność, ale zapachy do pomieszczeń i samochodów, m.in. pod marką Pachnąca Szafa. Produkującą je spółkę Nowe Iwona Kasica sprzedała w 2015 r., a sama zaczęła jeździć po świecie i szukać surowców na zdrowe słodycze.
Start-up Me Gusto ma niebagatelny kapitał zakładowy przekraczający 12 mln zł. Do debiutu w sklepach szykował się już jesienią ubiegłego roku. Ostatecznie trafił na półki w maju tego roku.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Poszukujemy kolejnych surowców, żeby móc wejść do innych kategorii słodyczy. Potencjał jest ogromny, podaż jest dziś mniejsza niż popyt. Zaczęliśmy od krówek, bo każdy je lubi i są bardzo tradycyjnym polskim produktem - tłumaczy założycielka Me Gusto na łamach "PB".
Więcej w "Pulsie Biznesu".
