Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Strategią Tago jest skupienie się na rozwoju własnego brandu

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 29-08-2013, 09:16
- Zgodnie z naszą strategią pracujemy przede wszystkim nad rozwojem naszego brandu Tago, natomiast jeżeli jakiekolwiek propozycje produkcji marek własnych wydadzą się nam atrakcyjne, to jak najbardziej jesteśmy na nie otwarci - powiedział serwisowi www.portalspożywczy.pl Artur Kowalczyk, dyrektor handlowy Przedsiębiorstwa Przemysłu Cukierniczego Tago.
Strategią Tago jest skupienie się na rozwoju własnego brandu

Aktualnie na rynku polskim Tago produkuje marki własne dla dwóch sieci handlowych. Jeśli natomiast chodzi o rynki eksportowe, liczba tego typu odbiorców jest większa.

Tago obecne jest aktualnie na sześciu kontynentach, a produkty firmy trafiają do 45 krajów. Na ten moment na eksport trafia ponad 40 proc. całej produkcji przedsiębiorstwa. - Na tym nie poprzestajemy. Pracujemy nad tym, aby zwiększyć obecność na tych rynkach, na których już jesteśmy - rozszerzamy tam portfolio produktowe, oraz rozmawiamy z dystrybutorami na rynkach, na których nas jeszcze nie ma - komentuje dyrektor handlowy Tago.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Przedsiębiorstwo Przemysłu Cukierniczego Tago działa od 1966 r. Firma, której siedziba mieści się w Ciemnem k. Radzymina zatrudnia około 450 osób. Jej właścicielem jest Tadeusz Gołębiewski, do którego należy także sieć hoteli "Gołębiewski".

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!