Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Słodycze i przekąski

Szef Dywizji Lodów Nestle: Zwiększamy sprzedaż szybciej, niż rośnie rynek lodów w Polsce

  • Autor: PJ, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-11-2015, 12:01
Koncern Nestle wyraźnie zwiększył w 2015 r. produkcję lodów w fabryce w Namysłowie. Szwajcarska firma spożywcza powiększyła także swoją sprzedaż - w kategorii lodów rosła szybciej, niż rynek. To nie tylko efekt upalnego lata - zapewnia Witold Michalik, szef Dywizji Lodów w Nestle Polska.
Szef Dywizji Lodów Nestle: Zwiększamy sprzedaż szybciej, niż rośnie rynek lodów w Polsce
Witold Michalik, szef Dywizji Lodów w Nestle Polska (fot. Nestle)

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Dane analizy rynku po wrześniu wskazują dwucyfrowy przyrost rynku w badaniach YTD. Dynamika przyrostu sprzedaży Nestlé przewyższyła w tym roku dynamikę rynku i plasuje firmę w rynkowej lodowej czołówce roku 2015. Spodziewamy się lepszych wyników rocznych niż rok temu - komentuje Michalik dla serwisu portalspozywczy.pl.

Największe wzrosty sprzedaży Nestle odnotowało w segmencie lodów impulsowych oraz kategorii "take home". Jak zapewnia Michalik, wzrosty jakie nastąpiły w tych segmentach przewyższyły plany firmy. Wzrost rotacji dotyczył wszystkich marek Nestle, a najlepiej rotującym lodem impusowym w portfolio Nestlé Schöller pozostał Kaktus.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!