Szef Dywizji Lodów Nestle: Zwiększamy sprzedaż szybciej, niż rośnie rynek lodów w Polsce
- Autor: PJ, www.portalspozywczy.pl
- Data: 09-11-2015, 12:01

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Dane analizy rynku po wrześniu wskazują dwucyfrowy przyrost rynku w badaniach YTD. Dynamika przyrostu sprzedaży Nestlé przewyższyła w tym roku dynamikę rynku i plasuje firmę w rynkowej lodowej czołówce roku 2015. Spodziewamy się lepszych wyników rocznych niż rok temu - komentuje Michalik dla serwisu portalspozywczy.pl.
Największe wzrosty sprzedaży Nestle odnotowało w segmencie lodów impulsowych oraz kategorii "take home". Jak zapewnia Michalik, wzrosty jakie nastąpiły w tych segmentach przewyższyły plany firmy. Wzrost rotacji dotyczył wszystkich marek Nestle, a najlepiej rotującym lodem impusowym w portfolio Nestlé Schöller pozostał Kaktus.
komentarze (0)