• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Szef Lotte Wedel: jednym z kluczowych kierunków dla nas jest eksport i umacnianie marki za granicą

Lotte Wedel chce mocno rozwijać eksport i umocnić markę E.Wedel za granicą, tak aby stała się silna i rozpoznawalna w regionie. - To jeden z naszych kluczowych kierunków rozwoju - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Lotte Wedel.
  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-01-2020, 10:16
Szef Lotte Wedel: jednym z kluczowych kierunków dla nas jest eksport i umacnianie marki za granicą
Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Lotte Wedel fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- W naszej strategii mocno stawiamy na rozwój eksportu, dostrzegając w nim duży potencjał. Dużo szybciej rozwijamy się za granicą niż w Polsce - w ciągu ostatnich trzech lat podwoiliśmy te obroty i nasze dalsze plany są równie ambitne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Herman.  

- Jesteśmy obecni w tej chwili na ponad 60 rynkach, w niektórych krajach europejskich mamy dystrybucję rzędu 60-70 proc. Od 3 lat prowadzimy też kampanie reklamowe poza granicami Polski, budując markę regionalną. Chcemy, żeby Wedel był nie tylko marką stricte polską, znaną wyłącznie w naszym kraju, ale także silną w regionie i jest to jeden z naszych kluczowych kierunków rozwoju - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Grzegorz 2020-01-15 16:42:01

    W Polsce Wedel zszedł na psy. Za długo pogarszał się stosunek ceny do jakości ich produktów. Nawet moi rodzice i dziadkowie dla których Wedel był symbolem jakości przestali kupować ich wyroby. Coś jest nie tak z firmą jeżeli Biedronka czy LIDL oferują nie dość, że lepsze ptasie mleczki niż ich to i w lepszej cenie!

    Odpowiedz
  • pepeso 2020-01-15 23:51:22

    Zgadzam się z przedmówcą Wedel Lotte to już nie Wedel. Tylko warto przypomnieć malejąco już nie ptasie mleczko za 500 gr do 440 gr a teraz 380 gr pewnie zaraz 350 gr. Po którym już mam wzdęcia...

    Odpowiedz
  • Artur 2020-01-16 12:27:16

    Dzień Dobry Panie Dyrektorze, z ciekawością przeczytałem informację, że Wedel w niektórych krajach europejskich ma dystrybucję na poziomie 60% i więcej. O jaką dystrybucję chodzi: numeryczną czy ważoną i o jakie kraje? Na jakich danych Pan bazuje przytaczając takie fakty? Z góry dziękuję za informacje,

    Odpowiedz
  • Franek 2020-01-17 14:49:23

    Wedel sprzedaje się zagranicę praktycznie tylko tam, gdzie są Polacy, którzy kupują przez sentyment. Czyli do UK, Niemiec i Chicago. Poza tym nikogo ich jakość nie rajcuje! Producenci takich miernych wyrobów są praktycznie w każdym kraju, a ich marka poza Polską jest praktycznie nieznana. Wiem od znajomego z ich działu sprzedaży, że trzy lata temu ich eksport stanowił około 5% produkcji.

    Odpowiedz
  • Marian 2020-06-06 11:37:30

    Pan Herman to zwykły oszust i manipulator, własną matkę by sprzedał za odpowiednią cenę. Wedel sprzedaje się tylko na ,,Polskich półkach" tam gdzie istnieje Polonia, obcokrajowcy nawet patykiem nie dotykają bo mają dużo lepszej jakości lokalne produkty które nie są robione na oleju palmowym i przesłodzonym karmelu .

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!