Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Słodycze i przekąski

Szef Lotte Wedel na EEC Online: w pandemii konsumenci kupują silne marki i produkty, do których mają zaufanie (wideo)

W czasie trwającej pandemii konsumenci kupują produkty, do których mają zaufanie i koncentrują się na silnych markach - mówił Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Lotte Wedel podczas debaty „Sektor spożywczy – branża strategiczna” w trakcie EEC Online.

Szef Lotte Wedel na EEC Online: w pandemii konsumenci kupują silne marki i produkty, do których mają zaufanie (wideo)
Debata „Sektor spożywczy – branża strategiczna” w trakcie EEC Online fot. PTWP

Z kolei w dłuższym terminie jakość produktów będzie schodziła na dalszy plan, a dla konsumentów zacznie liczyć się cena.

- Krótkoterminowo konsumenci koncentrują się na produktach, do których mają zaufanie i na silnych markach, a w długim terminie to będzie zależało od tego na ile dotknie nas kryzys, który jest przed nami. Mówię o kryzysie w skali globalnej, który będzie miał wpływ na sytuację naszego kraju – mówił Maciej Herman,

- W takich okresach konsumenci przerzucają się na tańsze produkty, a jakość schodzi na plan dalszy. To oznacza, że tańsze produkty zyskają kosztem droższych. Nas, czyli Lotte Wedel kryzys tak mocno nie dotyka, bo jesteśmy graczem mainstreamowym i ceny mamy dostosowane do polskiego portfela tzn. produkty nie są najtańsze, ale też i nie najdroższe - dodał.

Po raz pierwszy zorganizowane zdalnie i dostępne w Internecie, EEC Online to wydarzenie, na które składają się debaty poświęcone analizie i przyszłości gospodarki, dyskusje o nowej rzeczywistości i pomysły na wychodzenie z postpandemicznego kryzysu. EEC Online odbywa się poprzez stronę www.eecpoland.eu.

EEC Online odbywał się w dniach 18-20 maja br., czyli w pierwotnym terminie XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (EEC – European Economic Congress). Organizację największej imprezy biznesowej Europy Centralnej w dotychczasowej formule, wraz z European Tech and Start-up Days, Grupa PTWP planuje w dniach 2-4 września br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    Maciej Herman RSS ALERT    /    EEC Online RSS ALERT    /    EEC 2020 RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    zachowania konsumentów RSS ALERT    /    preferencje konsumenckie RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • misiek 2020-06-05 13:38:29
    Od dawna nie kupiłem grama słodyczy, bo mam świadomość jak to wpływa na zdrowie więc po co. Co to znaczy jakość - podstawą słodyczy jakby nie patrzeć jest cukier, tłuszcz , mleko w proszku - o jakiej jakosci mówimy. O zamiennikach tłuszczu i cukru nie chcę słyszeć - po prostu dla zdrowia lepiej wyeliminować słodycze.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.52.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!