Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Szef PPL Koral: Ten sezon lodowy był najbardziej wymagający i nieprzewidywalny w 40 letniej historii firmy

Tegoroczny sezon lodowy był najbardziej wymagającym i nieprzewidywalnym w 40 letniej historii firmy PPL Koral. Od października z powodu ponownie postępujących ograniczeń widoczne jest znów obniżenie sprzedaży, ale nie jest to już kluczowy okres handlowy dla branży lodowej w ujęciu całorocznym - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozwyczy.pl Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny firmy PPL Koral.

Szef PPL Koral: Ten sezon lodowy był najbardziej wymagający i nieprzewidywalny w 40 letniej historii firmy
Od października z powodu ponownie postępujących ograniczeń widoczne jest znów obniżenie sprzedaży lodów fot. Shutterstock

Zachęcamy do przeczytania pełnego wywiadu w Strefie Premium: "Szef PPL Koral: Ten sezon lodowy, wymagający i nieprzewidywalny, wszyscy producenci muszą zaliczyć do najmniej udanych (wywiad)"

- Tegoroczny sezon lodowy był zdecydowanie najbardziej wymagającym i nieprzewidywalnym w 40 letniej historii naszej firmy. Początek pandemii, całkowite zamrożenie branży HoReCa, wiele niewiadomych, wprowadzane obostrzenia, trudności kadrowo-logistyczne, następnie powolne odmrażanie gospodarki i jak zawsze niepewna aura pogodowa w szczycie sezonu sprawiły, że przed producentami i dystrybutorami lodów stanęło nie lada trudne wyzwanie sprostania tej zagmatwanej sytuacji – mówi serwisowi portalspozwyczy.pl Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny firmy Koral.

- COVID negatywnie wpłynął praktycznie na wszystkich producentów branży FMCG, którzy nie oferowali produktów tzw. pierwszej potrzeby. Rynek lodowy od kilku lat notował kolejne rekordy sprzedaży, jednak pandemia zdecydowanie wyhamowała ten potencjał oraz rozwój i ten sezon wszyscy producenci muszą zaliczyć do zdecydowanie najmniej udanych. Mimo wszystko moim zdaniem kluczowe znaczenie miało dobre przygotowanie na początku roku, doświadczenie i szybkość elastycznego decydowania w stosunku do dynamicznie zmieniających się okoliczności - dodaje

- Sytuacja, zwłaszcza na początku epidemii, zmieniała się z dnia na dzień i tylko przemyślane, ale równocześnie błyskawicznie realizowane, działania mogły realnie wesprzeć sprzedaż i w jakimś stopniu amortyzować wiele problemów jakie gospodarce i biznesowi przynosił koronawirus – mówi też dyrektor generalny PPL Koral.

Mariusz Jurek podkreśla, że najbardziej w tym sezonie lodowym ucierpiała branża HoReCa.

- Wiosenne miesiące, czyli faktyczny start sezonu i zawirowania związane z pandemią COVID-19 niestety bezlitośnie wyhamowały sprzedaż do poziomu nawet 1/3 dotychczasowych wartości licząc rok do roku na skutek wprowadzonych coraz to bardziej restrykcyjnych ograniczeń. Maj przyniósł powolną odbudowę sprzedaży i odmrażanie rynku gastro – mówi dyrektor generalny PPL Koral.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    lody impulsowe RSS ALERT    /    lody gałkowe RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Mariusz Jurek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.39.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!