Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

Szef PPL Koral: Ten sezon lodowy, wymagający i nieprzewidywalny, wszyscy producenci muszą zaliczyć do najmniej udanych (wywiad)

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-11-2020, 10:00
Tegoroczny sezon lodowy był najbardziej wymagającym i nieprzewidywalnym w 40 letniej historii firmy PPL Koral. Rynek lodowy od kilku lat notował rekordy sprzedaży, ale pandemia wyhamowała ten potencjał i ten sezon wszyscy producenci muszą zaliczyć do zdecydowanie najmniej udanych. Od października z powodu ponownie postępujących ograniczeń widoczne jest znów obniżenie sprzedaży, ale nie jest to już kluczowy okres dla branży lodowej - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozwyczy.pl Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny firmy PPL Koral.
Szef PPL Koral: Ten sezon lodowy, wymagający i nieprzewidywalny, wszyscy producenci muszą zaliczyć do najmniej udanych (wywiad)
Sezon lodowy 2020 był najbardziej wymagającym i nieprzewidywalnym w 40 letniej historii firmy PPL Koral. fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Czy tegoroczny sezon letni był gorszy dla PPL Koral i dla branży w porównaniu z poprzednimi latami? Jak bardzo COVID wpłynął na działalność branży?

Tegoroczny sezon lodowy był zdecydowanie najbardziej wymagającym i nieprzewidywalnym w 40 letniej historii naszej firmy. Początek pandemii, całkowite zamrożenie branży HoReCa, wiele niewiadomych, wprowadzane obostrzenia, trudności kadrowo-logistyczne, następnie powolne odmrażanie gospodarki i jak zawsze niepewna aura pogodowa w szczycie sezonu sprawiły, że przed producentami i dystrybutorami lodów stanęło nie lada trudne wyzwanie sprostania tej zagmatwanej sytuacji.

COVID negatywnie wpłynął praktycznie na wszystkich producentów branży FMCG, którzy nie oferowali produktów tzw. pierwszej potrzeby. Rynek lodowy od kilku lat notował kolejne rekordy sprzedaży, jednak pandemia zdecydowanie wyhamowała ten potencjał oraz rozwój i ten sezon wszyscy producenci muszą zaliczyć do zdecydowanie najmniej udanych.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!