Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Szef PPL Koral: w branży lodowej trzeba być gotowym na wszystko i podejmować szybkie, często ryzykowne decyzje

Ciężko jest obecnie prognozować jak będzie wyglądał sezon w branży lodowej w 2021 roku, bo sytuacja związana z epidemią jest wciąż nieprzewidywalna. - W branży lodowej trzeba być gotowym na wszystko. Trzeba umieć podejmować szybkie, elastyczne i często ryzykowne decyzje, aby sprostać różnym przeciwnościom - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozwyczy.pl Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny firmy PPL Koral.

Szef PPL Koral: w branży lodowej trzeba być gotowym na wszystko i podejmować szybkie, często ryzykowne decyzje
fot. PPL Koral

Zachęcamy do przeczytania pełnego wywiadu w strefie premium: „Szef PPL Koral: Ten sezon lodowy, wymagający i nieprzewidywalny, wszyscy producenci muszą zaliczyć do najmniej udanych (wywiad)"

- Pandemia pokazała, że zarówno jej przebieg jak i skutki są bardzo ciężkie do przewidzenia, ale zaobserwowaliśmy, że po trudnym początku i stopniowych odmrożeniach obostrzeń Polacy chcieli osłodzić sobie domową izolację oraz przykre skutki pandemii sięgając właśnie m.in. po lody, które jak wiadomo już od dawna są niezastąpionym sposobem także na tzw. chandrę. Mimo trudnych warunków w społeczeństwie zrodziła się solidarność i chęć wzajemnej pomocy, a wśród konsumentów również akcje wsparcia dla polskich firm i polskich producentów, która dała nam dużo wiary na przyszłość – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

- Mimo spekulacji o nieodwracalnej zmianie przyzwyczajeń konsumentów, w szczycie sezonu, po nadejściu upalnych dni, Polacy znów wrócili do swoich ulubionych smaków oraz rodzajów lodów jak i sposobów ich kupna. Najbardziej czekali na lody gałkowe – według naszych danych ich sprzedaż wzrosła w sierpniu aż o 476% w stosunku do maja br. Badania wskazały również, że blisko 70 proc. Polaków wciąż chętnie próbuje i kupuje lody. Ankietowani deklarują, że dla nich to nie tylko produkt spożywczy, ale coś więcej – słodka przyjemność, poprawa humoru, powrót do dzieciństwa czy tęsknota za wakacjami. Te informacje mimo trudnej sytuacji branży lodowej są bardzo optymistyczne, mamy nadzieję, że ten trend utrzyma się - dodaje.

I wskazuje, że obecnie ciężko prognozować jak będzie wyglądał sezon 2021, bo sytuacja związana z epidemią jest wciąż nieprzewidywalna.

- Firma Koral jednak zawsze patrzy z optymizmem w przyszłość i mamy nadzieję, że w 2021 roku to co złe, będzie już za nami i będziemy mogli w pełni cieszyć się z rozpoczęcia nowego sezonu. Cały czas jesteśmy też w kontakcie z naszymi dystrybutorami, oferujemy na bieżąco promocje i bonusy aktywujące sprzedaż. Robimy swoje – mimo niepewnych czasów planujemy i tworzymy wiele intrygujących nowości produktowych, które pojawią się w przyszłym roku – mówi też Mariusz Jurek.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Mariusz Jurek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.147.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!